چه چیزی فرم رهانه را در IPL متحول کرده است

Ajinkya Rahane بازیکنی است که این IPL 2023 را احیا کرد. یکی از ثابت‌ترین بازیکنان تاریخ IPL با 4283 دوش در کیف خود، رهانه در سه فصل گذشته پس از انتقال پایگاه از راجستان رویالز به دهلی کپیتالز، IPL ضعیفی داشت.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

رهانه در فصل 2020 9 بازی داشت که اولین بازی او با دی سی بود، اما تنها 113 ران با نرخ ضربه 105.6 به ثمر رساند. این به شدت بر شانس او ​​در سال 2021 تأثیر گذاشت زیرا او فقط در دو بازی به میدان رفت. در سال 2022، رهان بخشی از فرنچایز شوالیه سواران کلکته بود، اما در آنجا نیز تنها هفت مسابقه را به او داد که در آنها تنها توانست 133 دوش را با نرخ ضربه 103.91 مدیریت کند.

در همان زمان، ثروت او با تیم هند نیز ضربه خورد. رحانه که پس از یک بازی ضعیف در آفریقای جنوبی در ژانویه 2022 از تیم کنار گذاشته شد، هنوز فرصت دیگری دارد.

اما این مرد 34 ساله یک جانباز 82 آزمون است. او تاکنون 163 بازی IPL انجام داده است. این یعنی فقط یک چیز، فرم موقت و کلاس دائمی است.

چنای سوپر کینگز با سرمایه گذاری 50 لک روپیه در حراج سال 2023 اشتباه کرد و ببینید چه چیزی به دست آورده است.

تنها در پنج مسابقه این فصل، رهانه 209 دوش را با نرخ ضربه باورنکردنی 199.05 ثبت کرده است. با مصدومیت بن استوکس و علامت سوال در مورد توانایی CSK برای تغییر چشمگیر شانس خود پس از نهم شدن فصل گذشته، رهانه با ضربه زدن خود واحد CSK را متحول کرده است.

او اولین شانس خود را در پیراهن CSK در بازی مقابل هندی های بمبئی در ورزشگاه خانگی خود وانکهده به دست آورد. بیماری معین علی منجر به حضور رهانه شد و این بازیکن تنها با 27 توپ 61 توپ را شکست داد تا به پیروزی چنای کمک کند و از آن زمان تا کنون عملکرد درخشانی داشته است.

CSK از پنج مسابقه ای که راهان در آن بازی کرده است، چهار برنده شده است.

در روز یکشنبه، رهانه دوباره در عنصر خود بود و تنها 29 امتیاز 71 را به ثمر رساند.

KKR vs CSK: لحظات برتر از مسابقه IPL

پس از پایان بازی، رهانه بازیکن برتر مسابقه در مورد اینکه چه چیزی باعث شده تا در این IPL عملکرد خوبی داشته باشد، صحبت کرد. و جای تعجب نیست که مهم ترین عنصر – وضوح – است که اغلب در ورزش تفاوت ایجاد می کند. کاپیتانی دونی را نیز به آن اضافه کنید.

“اگر چیزی بین گوش های شما درست است، ذهن شما درست است، آنگاه خوب خواهید بود. من فقط سعی می کنم از بازی خود لذت ببرم.» رهانه پس از پیروزی CSK گفت.

من از تمام ضربه هایم تا کنون لذت برده ام، هنوز احساس می کنم بهترین ها هنوز در راه است. این یک یادگیری عالی است، من سال ها زیر نظر ماهی باای برای هند بازی کرده ام، و اکنون حتی در CSK نیز یادگیری فوق العاده ای بوده است. اگر به هر چه او می گوید گوش کنید، اغلب اجرا نمی کنید.»

خود دونی از نحوه اجرای رهانه بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است و شکل خود را به “آزادی” که فرنچایز برای او فراهم کرده است نشان می دهد.

زمانی که به او اجازه می‌دهیم همانطور که خفاش می‌کند، به پتانسیل یک نفر پی ببریم. ما به او آزادی می دهیم، بهترین موقعیت را به او می دهیم.

بهترین IPL رهانه در سال 2012 بود که او 560 دوش در 16 مسابقه با نرخ ضربه 129.33 به ثمر رساند. او به خوبی می تواند این آمار را با توجه به نحوه عملکردش بهبود بخشد و با همه چیز اطرافش در جای درست، به نظر می رسد که بهترین ها هنوز در راه است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام