چگونه بازی PBKS و LSG را تماشا کنیم؟

نبرد برای جایگاه های پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 به خوبی و واقعاً ادامه دارد. هر دو کینگز پنجاب (PBKS) و لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در رده بندی IPL در 8 امتیاز قرار دارند و هر دو تیم در دیدار روز جمعه در موهالی به دنبال حضور در چهار تیم آخر خواهند بود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

هر دو تیم هفت بازی انجام داده‌اند و در چهار مسابقه پیروز شده‌اند و LSG از NRR بهتری نسبت به PBKS برخوردار است.

LSG vs PBKS Live Streaming، IPL 2023: چه زمانی و کجا مسابقه IPL را تماشا کنیم؟

LSG vs PBKS: پادشاهان پنجاب به عملکرد ضربتی قوی در برابر غول‌های غول‌پیکر Lucknow امیدوار هستند

LSG با NRR 0.547+ در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد، در حالی که PBKS با NRR 0.162- در رتبه ششم قرار دارد، یک نقطه کمتر از RCB.

برای KL Rahul، زمانی که او با تیم سابق خود PBKS روبرو می شود، که برای آن چهار فصل بازی کرده بود، تماس قدیمی خود را بازیابد.

هر دو PBKS و LSG با نتایج متضادی در مسابقه قبلی خود وارد این مسابقه می شوند. در حالی که PBKS یک پیروزی عصبی 13 ران مقابل هندی های بمبئی به دست آورد، LSG یک موقعیت برنده را از دست داد تا در یک مسابقه کم امتیاز به شکست هفت ران از گجرات تایتانز تسلیم شود.

LSG در 17 110/3 بودهفتم در حالی که به دنبال پایین آوردن 136 بودیم، اما ویکت های معمولی خود را در برابر GT از دست دادیم تا به 128/7 محدود شود.

LSG امیدوار است این اشتباهات در موهالی تکرار نشود.

در همین حال، PBKS مشکلات خاص خود را دارد. در حالی که Shikhar Dhawan به احتمال زیاد برای یک بازی دیگر غیبت خواهد کرد، به نظر می رسد Sam Curran دوباره رهبری پادشاهان پنجاب را بر عهده بگیرد. کاگیسو رابادا چند بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده است و هنوز تاریخ بازگشتی برای این بازیکن آفریقای جنوبی وجود ندارد.

پیروزی برای هر یک از تیم ها تا آنجا که به امیدهای آنها در پلی آف مربوط می شود روحیه بخش خواهد بود. هر دو در 8 امتیاز مساوی هستند، بنابراین پیروزی برای هر یک از تیم ها آنها را به 10 امتیاز می رساند و احتمالاً در پیشنهاد خود برای چهار تیم برتر برتری پیدا می کند.

PBKS در مقابل LSG: رودررو

PBKS و LSG از زمان معرفی تیم دوم به IPL در سال 2022، تنها دو بازی انجام داده اند. در حالی که LSG در تنها دیدار خود در فصل گذشته پیروز شد، سیکندررضا اوایل این فصل در لاکنو برنامه تعقیب دو ویکت PBKS را نوشت.

PBKS vs LSG: گزارش آب و هوا

پیش‌بینی می‌شود روز جمعه در محالی ابری و حداکثر دمای هوا 34 درجه سانتی‌گراد باشد و تا آغاز مسابقه به 27 درجه سانتی‌گراد کاهش یابد. در روز جمعه احتمال بارندگی وجود ندارد، بنابراین پیش بینی می شود که مسابقه بدون وقفه برگزار شود.

مسابقه PBKS و LSG IPL 2023 چه زمانی برگزار می شود؟

بازی PBKS و LSG IPL 2023 در 28 آوریل 2023 برگزار خواهد شد.

بازی PBKS و LSG IPL 2023 کجا برگزار می شود؟

بازی PBKS و LSG IPL 2023 در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب در موهالی برگزار خواهد شد.

مسابقه PBKS و LSG IPL 2023 چه ساعتی شروع می شود؟

مسابقه PBKS و LSG IPL 2023 از ساعت 19:30 IST آغاز خواهد شد. پرتاب در ساعت 7 بعد از ظهر IST انجام می شود.

از کجا می توانیم بازی PBKS vs LSG IPL 2023 را از تلویزیون تماشا کنیم؟

مسابقه PBKS vs LSG IPL 2023 از کانال های تلویزیونی شبکه ورزش ستاره پخش خواهد شد.

کجا می‌توانیم مسابقه PBKS و LSG IPL 2023 را به صورت زنده پخش کنیم؟

مسابقه PBKS vs LSG IPL 2023 به صورت زنده در برنامه و وب سایت JioCinema پخش می شود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام