چگونه مسابقه RCB و DC را تماشا کنیم؟

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) و دهلی کپیتالز (دی سی) قرار است در بیستمین بازی از فصل جاری لیگ برتر هند در روز شنبه 15 آوریل 2023 به مصاف یکدیگر بروند.

در حالی که هر دو RCB و DC در بازی های قبلی خود شکست می خورند، دهلی در حال حاضر در بدترین مرحله خود قرار دارد زیرا قبلاً چهار بازی خود را در لیگ شکست داده اند. از سوی دیگر، بنگلور احتمالاً در هنگام میزبانی DC در زمین خود برتری خواهد داشت.

قبل از مسابقه 20 IPL 2023، نگاهی به رکوردهای رو در رو بین RCB و DC و جزئیات پخش زنده برای همین موضوع بیندازید.

RCB در مقابل DC: رکوردهای سر به سر

در حالی که بنگلور و دهلی هر دو در لیگ از اولین دوره آن در سال 2008 بازی می کنند، آنها هنوز موفق به کسب عنوان IPL نشده اند.

در مورد رکوردهای رودرروی خود، RCB و DC در مجموع 29 مسابقه در این تورنمنت پر پول با یکدیگر روبرو شده اند. با برتری RCB نسبت به دهلی، آنها 18 بازی را برده اند در حالی که دومی در 10 بازی مقابل بنگلور پیروز شده است. از 29 مسابقه، یک مسابقه بین RCB و DC در IPL 2015 به دلیل باران شدید رها شد.

پیش بینی آب و هوا RCB در مقابل DC

پیش بینی می شود حداکثر دمای شهر بنگلور در روز شنبه به 35 درجه سانتیگراد در طول روز برسد. با آسمان نیمه آفتابی، انتظار می رود سرعت باد از 37 کیلومتر در ساعت متغیر باشد.

پخش زنده رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز

مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز چه زمانی برگزار می شود؟

مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز در 15 آوریل، شنبه برگزار خواهد شد.

مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز کجا برگزار می شود؟

مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز در ورزشگاه ام چیناسوامی بنگلور برگزار خواهد شد.

مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز چه ساعتی آغاز می شود؟

مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز از ساعت 3:30 بعد از ظهر روز شنبه آغاز خواهد شد.

از کجا می توانم مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و پایتخت دهلی را از طریق تلویزیون تماشا کنم؟

بازی رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز از شبکه استار اسپورت در هند پخش خواهد شد.

کجا می توانم مسابقه IPL 2023 را بین رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز پخش کنم؟

بازی رویال چلنجرز بنگلور و پایتخت دهلی به صورت زنده در اپلیکیشن و وب سایت سینما جیو در هند پخش خواهد شد. همچنین می توانید وبلاگ زنده مسابقه را در firstpost.com دنبال کنید.

تیم‌های کامل RCB در مقابل DC

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، ویرات کوهلی، گلن ماکسول، محمد سراج، هارشال پاتل، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک، شهباز احمد، راجات پاتیدار، آنوج روات، آکاش دیپ، جاش هازلوود، ماهیپال لومرور، فین آلن، سویاش پرابهودس شارما، سیذارت کاول، دیوید ویلی، ریس توپلی، هیمانشو شارما، مانوج بانداژ، راجان کومار، آویناش سینگ، سونو یاداو و مایکل بریسول.

پایتخت های دهلی: دیوید وارنر (ج)، آکسار پاتل، پریتوی شاو، آنریچ نورجه، میچل مارش، سرفراز خان، کاملش ناگارکوتی، مستفیزر رحمان، کولدیپ یداو، خلیل احمد، چتان ساکریا، لالیت یداو، ریپال پاتل، یاش دال، رومان پاول، پروین دوبی لونگی نگیدی، ویکی استوال، امان خان، فیل سالت، ایشانت شارما، موکش کومار، مانیش پاندی، ریلی روسوو و آبیشک پورل.