چگونه 2 ستاره NBA در خارج از فصل جالب توجه هستند

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

این هفته NBA است که می درخشد

یکی از روندهای بزرگ در ورزش های حرفه ای مدرن ، افزایش معامله است. به دلایل مختلف ، این روزها هواداران به اندازه هر کاری که بازیکنان در زمین ، یخ یا زمین انجام می دهند از خریدها ، خرید و فروش ها و سایر حرکات انجام شده توسط دفتر جلو هیجان می آورند (اگر نه بیشتر).

NBA یک نمونه عالی است. حتی در حالی که تعداد بیننده های آن رو به کاهش است ، به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری در مورد اینکه کدام ستاره به کجا می رود و چگونه تیم ها نقشه می کشند فهرست های خود را دوباره بسازند ، غوغا می کند. طرفداران رپتورز می توانند این موضوع را تأیید کنند. “آیا کاوهی می ماند یا می رود؟” صحبت از لحظه ای آغاز شد که تورنتو برای او معامله کرد و متوقف نشد تا اینکه یک سال بعد موافقت کرد با کلیپرز قرارداد ببندد – شاید با یک وقفه 45 ثانیه ای برای جشن گرفتن تیم ، می دانید ، قهرمان شدن، که تصور می شود هدف همه اینها باشد.

و حالا ، ما دوباره گرفتار ریزه کاری شده ایم. با لغو توقف معاملات NBA در روز گذشته ، تعداد زیادی از چرخ ها ، معاملات و گمانه زنی ها در مورد چرخاندن و معاملات بیشتر به راه افتاد. یکی از تالارهای معروف دیگر در حال حرکت است (کریس پل از اوکلاهما سیتی به ققنوس معامله شد) ، دیگری به نظر می رسد که به زودی حضور خواهد داشت و تیم MVP حاکم در تلاش است تا او را متقاعد کند که از کشتی فرار نکند.

در اینجا آخرین موارد مربوط به دو مورد اخیر وجود دارد که به NBA کمک می کند تا در یک هفته از چرخه اخبار ورزشی تسلط یابد که شامل پیش نویس چهارشنبه شب و شروع نمایندگی رایگان در روز جمعه است:

جیمز هاردن واقعاً می خواهد به بروکلین برود

گفته می شود که رهبر گلزنی NBA در هر سه فصل گذشته ، تمدید دو سال 103 میلیون دلاری آمریکا از هیوستون راکتس را رد کرده است که باعث می شود وی اولین بازیکن 50 میلیون دلاری سال در تاریخ لیگ باشد. این تقریبا حدس و گمان هایی است که هاردن می خواهد از هوستون بخواهد تأیید کند و گفته می شود که او به تیم گفته است که تنها مکانی که می خواهد برود بروکلین است تا به دوستانش (و ستاره های دیگر) کوین دورانت و کایری ایروینگ بپیوندد.

یک مشکل: هاردن هنوز دو سال مانده تا بتواند از قرارداد خود با راکتز که در طی دو فصل آینده 85 میلیون دلار به وی پرداخت می کند ، انصراف دهد. بنابراین هوستون مجبور است با تجارت او موافقت کند. اما این نوع بازی قدرت (با عنوان “پیش نمایندگی”) اکنون در NBA روال استاندارد است ، جایی که سوپراستارها بیشتر از ورزش های دیگر تسلط دارند. این روزها ، هنگامی که یک بازیکن نخبه می گوید که می خواهد تیم را ترک کند ، تیم او معمولاً او را برای دسته ای از بازیکنان به مقصد مورد نظر خود می فرستد و بازیکنان را انتخاب می کند تا اینکه هنگام ورود به آژانس رایگان ، او را بدون هیچ چیز از دست بدهد. نمونه اخیر آنتونی دیویس است که در واقع نیواورلئان را مجبور کرد او را به لیکرز بفرستد ، جایی که امسال بلافاصله یک عنوان را به دست آورد.

آیا هیوستون می تواند تیمی باشد که سرانجام پایش را پایین بگذارد؟ مشکوک. داریل موری ، جنرال موتورز سابق ، ممکن است جاذبه هایی برای کشیدن آن داشته باشد ، اما او راهی فیلادلفیا شد. جانشین وی ، رافائل استون ، یک GM تازه کار است که همچنین ممکن است از فرصت برای ساخت تیم خود از ابتدا لذت ببرد. و ممکن است مالک Tilman Fertitta مخالفتی برای انعقاد قرارداد هاردن نداشته باشد. او به شدت درگیر رستوران ها ، هتل ها و مشاغل کازینو است – در این برهه خاص از تاریخ سه عملیات کوچک دارد. در حال حاضر نشانه ای وجود دارد که راکت ها از هاردن رضایت می گیرند و روند بازسازی را آغاز می کنند: گزارش شده است که آنها با خرید بسته ای شامل دو انتخاب دور اول ، رابرت کاوینگتون کهنه کار را به پورتلند معامله می کنند.

اگر بروکلین این کار را کنار بگذارد ، آنها بلافاصله به جالبترین تیم NBA تبدیل می شوند. هاردن یکی از پرکارترین و نوآورترین گلزنان در تاریخ NBA است. دورانت (مانند هاردن ، MVP سابق) در صورت بهبودی از پارگی آشیل که برای تمام فصل گذشته هزینه آن را بر عهده داشت ، یکی از بهترین بازیکنان بازی است. ایروینگ یک بازیکن هجومی فوق العاده با استعداد و مهیج است. اما هر مردی همچنین به سختی شهرت دارد شهرت دارد ، که باید باعث شود سرمربی تازه کار (و افسانه کانادایی) استیو نش هیجان انگیز باشد. خوب یا بد ، دنبال کردن هیچ تیمی در این فصل بیشتر از شبکه های Harden-KD-Kyrie-Nash جالب نخواهد بود.

میلواکی برای جلوگیری از این کار همه تلاش خود را می کند

جیانیس آنتتوکونمپو می تواند بعد از این فصل به یک بازیکن آزاد تبدیل شود و حتی قبل از اینکه برای دومین سال متوالی باکس های برتر در پلی آف ناراحت شوند ، بحث و گفتگو درباره جایی که MVP پشت سر هم امضا می کند ، شروع به کار کرد. اما میلواکی می بیند که چه اتفاقی برای تیم های دیگر در موقعیت خود افتاده است ، بنابراین همه چیز برای متقاعد کردن جیانیس به ماندن ادامه دارد.

در طی چند ساعت دیروز ، باکس ها دو معامله انجام دادند تا در نگهبانی ارتقا پیدا کنند. آنها بوگدان بوگدانوویچ (15.1 امتیاز در هر بازی فصل گذشته) را از ساكرامنتو اضافه كردند ، اما پرخاشگرترین قمار زمانی بود كه آنها برای این جایزه Jrue Holiday (19.1 امتیاز) را از نیواورلئان به دست آوردند: دو بازیکن خوب (اریك بلدوز و جورج هیل) ، سه ( !) انتخاب های دور اول و این گزینه برای پلیکان ها است که در دو پیش نویس آینده ، رده های اول را با آنها عوض کنند. این برای یک بازیکن خوب اما نه عالی مانند Holiday بسیار وحشی است.

اگر جیانیس را متقاعد به ثبت نام مجدد کند (یا اوه بله ، اگر به باکس ها کمک کند تا یک قهرمانی را کسب کنند) این حرکت بسیار درخشان به نظر می رسد. اما اگر پسر بزرگ به هر حال وثیقه بگذارد ، میلواکی با لیست بسیار نازک و مسیری مشخص برای بازگشت به رابطه احتمالاً مدت طولانی باقی خواهد ماند.

این شرط بزرگی است و یکی از تیم هایی که امیدوار به شکست آن هستند رپتورز است که در صورت استفاده از آژانس رایگان جیانیس رقیب سرسختی برای به خدمت گرفتن جیانیس است. یا شاید حتی قبل از آن. اکنون اینگونه کار می کند. صحبت از رپ ها ، در مورد آنچه که ممکن است با نمایندگان آزاد معوق خود (از جمله نام های بزرگ فرد ون ولیت ، مارک گاسول و سرژ ایباکا) در این قطعه توسط Myles Dichter CBC Sports انجام دهند ، بخوانید.

باك ها تمام تلاش خود را می كنند تا جیانیس آنتتوكونمپو را متقاعد كنند تا این فصل را پشت سر بگذارد. (مایک ارمن / گتی ایماژ)

به سرعت…

Catriona Le May Doan بزرگ اسکیت سرعت کانادا لقب گرفت مامور آشپز برای بازی های المپیک زمستانی 2022 در پکن. کار داوطلبانه شامل هیچ نوع پخت و پز نمی شود (عنوان ترجمه شده “رئیس مأموریت” است). این شامل سفیر اصلی روبرو شدن تیم کانادایی است. بنابراین بسیاری از حضورهای عمومی ، کنفرانس های مطبوعاتی ، گفتگوهای pep ، و غیره ، اما همچنین اطمینان حاصل کنید که ورزشکاران پشتیبانی مورد نیاز خود را انجام می دهند. به نظر می رسد Le May Doan مناسب آن باشد. دو مدال طلای المپیک (یکی در سال 1998 ، دیگری در سال 2002) و پنج عنوان جهانی اعتبار او را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد ، و بازی های بعد از حرفه خود به عنوان پخش کننده (از جمله برخی از کارهای تحلیل گر در CBC Sports) نشان می دهد که او پشت یک میکروفون خوب است و جلوی دوربین وی همچنین از نقش فعلی خود به عنوان رئیس و مدیرعامل سازمان غیرانتفاعی Sport Calgary و از سمت مربیگری در تیم المپیک 2018 کانادا اطمینان دارد. موقعیت آشپزی کانادا زمانی توسط بوروکرات ها پر شده بود ، اما اکنون این جایگاه به ورزشکاران سابق داده شده است. اسکیت باز سرعت کوتاه ایزابل چارست در آخرین بازی های المپیک زمستانی کار خود را انجام داد و مارنی مک بین این کشتی گیر را برای بازی های تابستانی آینده در توکیو انجام داد. در مورد آنچه Le May Doan در این قطعه توسط اسکات راسل CBC Sports آورده است بیشتر بخوانید و با گوش دادن به ظاهر او در نسخه این هفته پادکست صدای صدای پخش کننده که توسط اسکیت باز سرعت سابق المپیک ، آناستازیا بوسیس برگزار می شود ، او را بهتر بشناسید. .

تیم های ورزشی مردان مک گیل نام جدیدی دارند. دانشگاه مونترال در آوریل 2019 اعلام کرد که نام Redmen را که از دهه 1920 استفاده می شد ، پس از شکایت برخی از دانشجویان ، اعضای هیئت علمی و کارکنان از تبعیض آمیز بودن نسبت به بومیان ، حذف خواهد کرد. امروز سرانجام مک گیل از نام جدیدی رونمایی کرد: Redbirds. اطلاعات بیشتر در مورد تغییر را اینجا بخوانید.

NFL اولین خدمه خود را که کاملا سیاه است معرفی کرد. این گروه هفت نفره با هدایت داور جروم بوگر ، دوشنبه شب در بازی Rams-Buccaneers بازی می کند و تاریخ را به نام خود ثبت می کند. پنج نفر از این بچه ها به طور منظم با هم کار می کنند ، و دو نفر دیگر به عنوان بخشی از تلاش های NFL برای جمع آوری خدمه بر اساس جغرافیا برای محدود کردن سفر در طول بیماری همه گیر ، به این بازی می پیوندند. به نظر می رسد یک تیم داور کاملا سیاه در لیگی که حدود 70 درصد بازیکنان سیاه پوستان هستند ، کار خود را عقب انداخته است ، اما همچنین لازم به ذکر است که NFL در سال 1965 اولین مقام سیاهپوست را در هر لیگ ورزشی آمریکای شمالی ، برت تولر ، استخدام کرد.

و در نهایت…

توجه: برگها. تئو اپستین در جستجوی کار است. مردی که تیم هایی را ساخت که به دو خشکسالی قهرمانی قهرمانی در ورزش خاتمه دادند – Red Sox (86 سال) و Cubs (108 سال) – پس از 9 فصل به عنوان رئیس بخش بیس بال شیکاگو کناره گیری می کند. هنوز هیچ صحبتی در مورد آنچه اپشتین 46 ساله قصد انجام بعدی را دارد ، اعلام نشده است. اما شاید او بتواند جادوی خود را با کلیولند که 72 سال از آخرین عنوان خود در سری جهانی گذشته است ، انجام دهد. یا اگر او بخواهد ورزشی متفاوت را تجربه کند ، طولانی ترین خشکسالی های قهرمانی در NBA ، NFL و NHL به ترتیب متعلق به پادشاهان ساکرامنتو (69 سال) ، شیرهای دیترویت (63) و تورنتو میپل لیفز (53) است.

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.