چگونه CSK بر تهدید GT در Qualifier 1 غلبه کرد

مطمئناً به نظر می رسد که فینال های Chennai Super Kings (CSK) و IPL و عناوین تا حدی برای یکدیگر ساخته شده اند. به هر حال CSK با پیروزی 15 ران مقابل مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در استادیوم MA چیدامبارام روز سه شنبه برای دهمین بار رکورددار صعود در بزرگترین لیگ T20 جهان شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

شاید چنای هنوز بیشترین تعداد جام را در کابینه خود نداشته باشد و سرخپوستان بمبئی همچنان در این زمینه با 5 عنوان قهرمانی در شش بازی پایانی، دارای حق افتخار هستند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: Ruturaj Gaikwad با شکست CSK GT در مقدماتی 1 می درخشد.

IPL

GT vs CSK، نکات برجسته، مقدماتی IPL 2023 1 در چنای: چنای گجرات را با 15 ران شکست داد، وارد دهمین فینال شد

در حالی که MI صرفاً از نظر تعداد جام ها موفق ترین تیم است، نمی توان انکار کرد که تیم تحت رهبری MS Dhoni در پایان مرحله لیگ و صعود به فینال بزرگ، ثابت ترین تیم است. همچنین نمی توان انکار کرد که CSK چه تأثیری بر افراد، چه جوان و چه مسن دارد، و اینکه چگونه آنها در طول حضورشان در رختکن چنای، بازیکنان بهتری می شوند، چیزی که این فرنچایز را از بقیه متمایز می کند.

با آمدن به اولین بازی پلی آف فصل شانزدهم، عملکرد CSK در مقابل GT، که فرهنگ تیمی آن و همچنین ثبات آن در دو فصل گذشته به نظر می رسد از CSK الهام گرفته شده است، نشان داد که چرا این تیم بسیار خاص و مورد علاقه قوی برای بالا بردن جام است. جام روز یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی.

گایکواد از یک توپ پرهزینه استفاده نمی کند

بعد از اینکه هاردیک پاندیا کاپیتان گجرات برنده بازی شد و تصمیم گرفت به قدرت تیمش در تعقیب اهداف پایبند بماند، دریادار دارشان نالکنده که در تنها تغییر دو تیم جایگزین یاش دیال شد، به نظر می رسد شروعی ایده آل به صدر جدول پس از ضربه زدن به زمین داده است. چیزی که تنها سومین تحویل او در این فصل بود.

روتوراج گایکواد، بازکننده، در بین بازیکنان فرم این فصل با 564 دوش، در میانه به سمت شوبمن گیل رفت تا با 2 گل از 6 توپ از بین برود. یا اینطور فکر می کرد GT. لحظاتی بعد، توپ بدون توپ در Chepauk به زمین رفت و باعث خوشحالی ارتش پر سر و صدا و زردپوش CSK شد. این جوان 26 ساله سپس با شکستن نالکنده برای شش و چهار در دو زایمان بعدی، نشان داد که چه اتفاقی خواهد افتاد.

بهره‌برداری از بازکن‌هایشان (دوون کانوی دیگری است) سنگ بنای اجراهای چنای با خفاش در این فصل بوده است و در حالی که هر دوی آنها گاهی اوقات در یک روز کلیک کرده‌اند، اما باعث رنجش بازیکنان رقیب شده است. همچنین مطمئن شوید که در صورتی که شریک زندگی آنها در یک روز معین مشکل پیش می رود، جای دیگری را پر کنید.

روز سه‌شنبه، این گایکواد بود که در مرکز صحنه قرار گرفت و زمانی که کانوی تلاش می‌کرد توپ را زمان‌بندی کند، جلوتر رفت و مدت کوتاهی پس از پایان پاورپلی، شراکت پنجاه را مطرح کرد. این زوج در برابر محمد شامی و رشید خان، دو نفری که در صدر جدول بولینگ قرار دارند، در حال حاضر برای کسب کلاه بنفش با یکدیگر می‌جنگند، در حالی که ریسک‌های عجیبی را در برابر نور احمد انجام می‌دهند، آرام‌تر بودند. آنها بعداً از موهیت شارما در حمله با 12 ران اوور استقبال کردند که شامل چند مرز برای گایکواد بود.

در نیمه راه، چنای بدون هیچ باختی روی 85 نشسته بود، با گایکواد در 59، ناک سکوی پرتاب او برای شیوام دوبه، آمباتی رایودو و بقیه ضربه زدن به ژوگولار در نیمه دوم اینینگ. اگرچه بولرهای گجرات با انبوهی از ویکت‌ها با موهیت مقابله کردند و با حذف دونی برای تنها یک بار، جمعیت چکاپوک را ساکت کرد، ضربه گایکواد باعث شد که چنای فقط دو یا سه اوور بزرگ را به 172 برساند – بسیار پایین‌تر از حد ممکن در یک Wankhede یا یک Chinnaswamy اما امتیاز کاملا رقابتی در Chepauk.

بولینگ و فیلدینگ منظم تایتان های قدرتمند را خفه می کند

کاسه‌بازان چنای از اینکه شبنم ظاهری چندانی نداشت وقتی نوبت آنها به کاسه می‌رسید سپاسگزار بودند. آنها هنوز نیاز داشتند راهی بیابند تا بترهای درجه یک، از جمله و به ویژه شوبمن گیل خوش فرم، ساکت نگه دارند تا بتوانند از هدف 173 دونده در برابر تیمی که سخت ترین تعقیب و گریزها را برای صبحانه انجام می دهد و شکست هایش را انجام می دهد، ساکت نگه دارند. در حالی که ضربه دوم را می شد روی یک انگشت شمرد.

دیپاک چهار وقتی از شر Wriddhiman Saha خلاص شد، اولین خون خود را به دست آورد، اما نوع فرمی که در این فصل بود، او را به یک تهدید بزرگ تبدیل نکرد. چشمان آنها محکم به این جوان 23 ساله دوخته شده بود که در هر دو بازی آخرش، ضربات زیادی را به دست آورده بود. به نظر می‌رسید که شوبمن گیل در چنای جای گرفته بود، و توانست در تلاش برای برهم زدن برنامه‌های تیم میزبان، شوت‌های جادویی در جریان بازی ایجاد کند.

تصمیم دونی برای آوردن ماهیش تیکشانا در فینال پاورپلی فوراً سود زیادی را به همراه داشت، زیرا آف اسپینر سریلانکا باعث شد هاردیک پاندیا کاپیتان GT با یک ارسال کوتاه و گسترده دچار بریدگی شود و در نتیجه توپ مستقیماً به سمت راویندرا جادجا در عقب پرواز کند. نقطه.

Jadeja سپس در هفتم معرفی شد و اسپینر کهنه کار دست چپ نقش مهمی در خشک کردن دوش تایتان ها در اورهای میانی بازی می کرد. اگرچه او با یک برش محکم پشت مربع توسط گیل برای یک مرز مورد استقبال قرار گرفت، Jadeja فوراً با چهار نقطه متوالی پاسخ داد، که یکی از آنها یک مار کبری بود که به شدت از سمت راست دور شد و او را مجبور به سقط کرد. تلاش برای شلیک کششی

پافشاری Jadeja با یک خط فشرده، ویکت‌های Dasun Shanaka و David Miller را به ارمغان می‌آورد، دومی فقط 4 گل را از دست داد و با ارقام فوق‌العاده 2/18 در پایان سهمیه‌اش به میدان رفت. با توجه به اینکه دوندگی‌ها بسیار زیاد بود، فشار روی گیل شروع به افزایش کرد و فقط زمان زیادی بود که او خونسردی خود را از دست داد و به دنبال یک لجن کشی وحشیانه رفت، در حالی که در بولینگ چهار به سمت کانوی دراز کشید و گجرات را در 88 سالگی متزلزل کرد. /5 با نزدیک به نیمی از دویدن های باقی مانده برای تعقیب در هفت اور.

چنای هنوز نتوانسته نفس راحتی بکشد. آنها هنوز با سه نفر ویجی شانکار، راهول تواتیا و رشید خان که هر سه قادر به ایجاد ضرب و شتم با خفاش در روز خود هستند، مبارزه می کردند. در حالی که تواتیا با تحویل سریعتر از تیکشانا لغو شد، رشید و ویجی با استفاده از بولینگ سرکش از متیشا پاتیرانا و توشار دشپنده، با مجموع 32 ران در اورهای شانزدهم و هفدهم شروع به مقاومت کردند.

اگر بولینگ در این مرحله کارش را انجام نمی داد، زمین بازی CSK به کمک آن آمد و گایکواد در عمق میانی ویکت کرکره را زد تا شانکار را اخراج کند و سابرانشو سناپاتی، بازیکن تعویضی، نالکاند را در انتهای غیر مهاجم با ضربه مستقیم اجرا کرد. .

در نهایت، این تصمیم دونی بود که یک امتیاز سوئیپر داشته باشد و به دشپنده دستور دهد تا در مقابل رشید توپ بزند که منجر شد چنای آخرین تهدید باقی مانده را در تعقیب خود برای پایان دادن به روند بدون برد خود در برابر GT و ورود مستقیم به فینال از بین ببرد.

پاتیرانا در حین بولینگ فینال به اعصاب خود ادامه داد، شاید هنوز هم به بازی بولینگ در موقعیتی به بزرگی یک مسابقه حذفی IPL عادت کرده بود، اما در نهایت توانست خونسردی خود را بازیابد و شامی را از آخرین توپ اخراج کند تا ایده آل دیگری را از بین ببرد. یک روز در دفتر برای Dhoni and Co.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام