چگونه RR در نیم فصل دوم دچار رکود شد

در آغاز لیگ برتر هند (IPL) 2023، راجستان رویالز (RR) به عنوان برگزیده های قوی برای بالا بردن جام در نظر گرفته شد، به خصوص پس از عملکرد درخشان آنها در سال 2022 که به فینال رسیدند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

و نه چندان دور، RR در یک رول بودند. تیم تحت رهبری سانجو سامسون فصل را به نوعی آغاز کرده بود: چهار پیروزی از پنج بازی اول و کسب مقام اول لیگ در یک مرحله.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: سانجو سامسون پس از باخت RR به SRH می گوید: “گل بدون توپ ساندیپ شارما نتیجه ما را خراب کرد.”

IPL

IPL 2023: “امروز بیرون نیامد”، سانجو سامسون می گوید که سه ضربه برتر پس از باخت سنگین RR به RCB شلیک نشدند.

با این حال، روند اخیر آنها آنها را تا آنجا که به امید آنها برای راهیابی به پلی آف مربوط می شود، با یک نخ آویزان کرده است.

تنها دو برد از شش بازی اخیر خود به این معنی است که RR با 12 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. آنها از نظر امتیاز با رویال چلنجرز بنگلور (RCB)، نایت رایدر کلکته (KKR) و پنجاب کینگز (PBKS) هم سطح هستند، اما RCB و PBKS دو بازی باقی مانده برای بازی دارند. از سوی دیگر، RR فقط یک بازی دیگر برای کسب آن دو امتیاز حیاتی دارد. آنها روز جمعه در موهالی با PBKS روبرو می شوند، اما حتی یک برد در آنجا تعداد امتیازات آنها را به 14 می رساند و ممکن است برای آنها کافی نباشد، مگر اینکه نتایج دیگر به نفع آنها باشد.

ترکیب ضربه‌زنی راجستان رویالز زمانی که آنها با 59 امتیاز، دومین امتیاز پایین‌ترین IPL خود، در برابر RCB، در بسته‌بندی قرار گرفتند، مورد بررسی قرار گرفت. یاشاسوی جیسوال (0) برای یک اردک نادر از بازی خارج شد، در حالی که جاس باتلر برای اولین بار در این فصل بدون گلزنی اخراج شد. و تمام چیزی که سامسون (4) می توانست مدیریت کند، یک مرز از طریق منطقه پوشش بود.

سامسون نمی دانست کجا همه چیز از هم پاشیده است. “این یک سوال عالی است، در واقع. داشتم بهش فکر میکردم و اینکه کجا اشتباه شد. متأسفم، من پاسخی برای آن ندارم.»

باتلر، سامسون تقلا می کند

یاشاسوی جیسوال (575 دوش از 13 مسابقه) مسلماً یکی از بهترین و ثابت‌کننده‌های این فصل بوده است. اما این فرم دو کهنه سرباز در کنار، جوس باتلر و سانجو سامسون است که تا آنجا که به عملکرد ناسازگار RR مربوط می شود، سوال برانگیز بوده است.

باتلر چهار دهه پنجاه در این IPL دارد، اما عدم توانایی او برای گلزنی به میل خود مانع از حرکت RR در نیم فصل دوم شده است. چهار اردک به پرونده او کمک نمی کند.

در مورد سامسون، علیرغم ثبت امتیازهای 60، 66* و 48*، کرالیت از بهترین حالت معمول خود دور به نظر می رسد.

آکاش چوپرا، کارشناس IPL در JioCinema، احساس می‌کند که مبارزات اخیر RR با فقدان فرم باتلر و سامسون آغاز شد.

با از دست دادن فرم خود جاس باتلر و سانجو سامسون شروع شد. اگر دو تا از سه ضربه اول شما دچار یک وصله ناهموار شوند، و اگر اتفاقی باشد، مشکل بزرگی خواهد شد. چوپرا در جریان یک تعامل رسانه ای گفت: باتلر به طور کامل از جوش خارج می شود و سانجو پس از شروع کاملاً مناسب، ناگهان فرم خود را از دست می دهد.

تاکتیک های مشکوک

جدا از ضربه زدن آنها، RR به دلیل تصمیمات تاکتیکی خود مورد بازجویی قرار گرفته اند. آنها در دفاع از 214 در برابر سانرایزرز حیدرآباد (SRH) شکست خوردند، و دلیل آن ممکن است تعویض پیسر هند غربی اوبد مک کوی در 15 باشد.هفتم بر فراز. این به این معنی بود که مک کوی قادر به زدن اورهای مرگ و 19 نبودهفتم بیش از آن به کولدیپ یاداو بی تجربه داده شد.

SRH هنوز برای بردن به 41 توپ از 12 توپ نیاز داشت تا قبل از اینکه کولدیپ به فینال برسد، اما سرعت‌دهنده متوسط ​​24 ران را انجام داد، که SRH را دوباره در آن قرار داد.

قبل از اینکه مک کوی از زمین خارج شود، فقط یک بار در جایی که برای 13 دوش رفته بود، بولینگ زده بود.

SRH به 17 توپ از شش توپ آخر نیاز داشت تا بازی را بدزدد. این به پنج دویدن از یک توپ کاهش یافت. اما، یک توپ گران قیمت از Sandeep Sharma به SRH یک بازی رایگان داد که به درستی توسط عبدالصمد با یک شش گرفته شد.

این تصمیمات در موقعیت‌های بحرانی این فصل RR را تحت تأثیر قرار داده است، و آکاش چوپرا احساس می‌کند که از نظر تاکتیکی، RR باید یک بولر ششم را در برابر RCB می‌داشت.

“گاهی اوقات نتیجه معکوس می شود، مانند زمانی که تیم های دیگری را می بینید که تمایل دارند همه چیز را کمی ساده تر نگه دارند. متوجه شدید که راجستان هرگز آن تیم نیست. حتی در بازی مقابل بنگلور، من را گیج می‌کند که چگونه می‌توانید پنج گزینه بولینگ داشته باشید، وقتی قانون Impact Player وجود دارد. این بدان معناست که شما تیم خود را به درستی انتخاب نکرده اید.

«منظورم این است که چگونه می‌توانی ششمین بازی را نداشته باشی؟ بنابراین، هر تیمی که پنج گزینه بولینگ داشته باشد و گزینه ششم بولینگ نداشته باشد، در این روزگار با قانون Impact Player، باید آن روند فکری را زیر سوال ببرید و این اتفاق افتاد.

«بنابراین، در نهایت بیشتر از آنچه باید می‌پذیرید، می‌پذیرید. اخراج شدن برای 59 کمکی نمی کرد، اما چنین اتفاقاتی در راجستان امسال در مقایسه با دیگران چند بار دیگر رخ داده است.

علیرغم برخی اجمالی از ضربه زدن تهاجمی از جیسوال، واحد ضربه زدن کلی آنها RR را برای بخش عمده ای از IPL 2023 ناامید کرده است. بولینگ مرگ آنها نیز همینطور است، که امیدوارند تا زمانی که جمعه با پادشاهان پنجاب روبرو شوند، آن را اصلاح کنند. واجد شرایط برای پلی آف یا نه، RR باید برای آخرین بازی لیگ فصل آماده شود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام