چگونه SRH یک پیروزی هیجان انگیز را در برابر RR ربود

حتی خوشبین ترین هواداران، اعضای تیم و کادر پشتیبانی سان رایزرز حیدرآباد با دو اور مقابل راجستان رویالز در روز یکشنبه انتظار هیچ چیز مثبتی را نداشتند. آنها به 41 دوش از دو اور در تعقیب و گریز سخت 215 دونده در جیپور نیاز داشتند. از سوی دیگر، RR نیاز داشت که به اصول اولیه پایبند بماند و آنها می‌خواستند سری دو بازی خود را شکست دهند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

متأسفانه قرار نبود. Kuldip Yadav برای سه شش ششم متوالی توسط گلن فیلیپس و سپس چهار تندر خورد. حتی اگر فیلیپس توپ بعدی را در تلاش برای اضافه کردن به ضرب وشتم سقوط کرد، در نهایت 24 ران تولید شد.

IPL 2023: SRH دزدی خیره کننده ای از RR انجام داد زیرا آخرین توپ بدون توپ Sandeep Sharma هزینه بر است

IPL 2023: SRH پیروزی خیره کننده ای را در برابر RR در جیپور به دست آورد

با 17 ران مورد نیاز تا پایان فینال، سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز، توپ را به ساندیپ شارما داد. همان Sandeep Sharma که 21 ران دفاع کرده بود در مقابل Chennai Super Kings با MS Dhoni در وسط. این درست بالای کوچه او بود. یا همه فکر می کردند.

برای Sandeep، در انتهای دیگر مارکو یانسن و عبدالصمد قرار داشتند. ساندیپ سعی کرد تا بازیکنان امتحان شده خود را تکرار کند، اما توپ دوم دید که آن را به یک پرتاب کامل تبدیل کرد تا صمد آن را به مدت شش دقیقه روی زمین بیاندازد.

دو توپ بعدی به صورت انفرادی رفتند و RR برای بردن آن به حداکثر توپ آخر نیاز داشت. در تحویل نهایی شب، صمد زمین را خالی کرد اما توسط جاس باتلر در طولانی مدت گرفتار شد تا جشن با توپ بدون توپ متوقف شود.

در ضربه آزاد، با سه مورد برای تساوی، چهار مورد نیاز برای برنده شدن، صمد ضربه زننده جامو یک بار دیگر با یک یورشکار برای شکستن یک ششم تماس تمیز برقرار کرد!

خطای توپ آخر، سانجو سامسون، کاپیتان RR را ناراحت کرد. “هیچ چیز زیادی نیست، این یک توپ بدون توپ است، فقط باید دوباره آن را به همین سادگی کاسه کنید، زیاد به آن فکر نکنید. ساندیپ می داند چه کاری باید انجام دهد. شاید برای چند ثانیه تغییر کوچکی در ذهنیت ایجاد شود که احساس کردید کار تمام شده است و همه جشن می‌گرفتند، اما من فکر می‌کنم این ماهیت این بازی است، شما نمی‌توانید در آن نقطه از زمان قدم بردارید. سانجو سامسون در مراسم پس از بازی گفت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام