کاسه های Arjun Tendulkar دومین کاسه گران قیمت نسبت به کاسه زنی MI است

آرجون تندولکار اکنون رکورد دومین بولینگ گران قیمت هندی های بمبئی در IPL را دارد. او در اور شانزدهم 31 دوش را واگذار کرد.

IPL 2023: کاسه‌های آرجون تندولکار دومین کاسه گران‌قیمت نسبت به یک بول‌باز هندی بمبئی

آرجون تندولکار در جریان بازی هندزان بمبئی و پنجاب کینگز در لیگ برتر هند با 31 ران شکست خورد. تصویر: Sportzpics

دهلی نو: آرجون تندولکار هندیز بمبئی با 31 ران در یک اور ضربه خورد و پس از سه اور در بازی لیگ برتر هند (IPL) مقابل پنجاب کینگز در ورزشگاه وانکهد، شنبه شب با ارقام 3/48 به پایان رسید.

آرجون تندولکار اکنون رکورد ناخواسته بولینگ دومین گرانترین اور برای سرخپوستان بمبئی در IPL را دارد. او در اور شانزدهم 31 دوش را واگذار کرد.

در صدر این لیست دانیل سامز قرار دارد که در سال 2022 برای 35 ران مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) رفته بود. برای مقام سوم، سه بازیکن به عنوان پاوان سویال در مقابل رویال چلنجرز بنگلور (2014)، آلزاری جوزف در مقابل راجستان رویالز به تساوی رسیدند. (2019) و میچل مک کلناگان در مقابل PBKS (2017) هر کدام 28 ران را واگذار کردند.

اوور آرجون 23 ساله در بازی روز شنبه مهم بود زیرا حرکت را به نفع پنجاب کینگز تغییر داد.

آرجون با گرفتن اولین ویکت خود در مقابل تماشاگران میزبان خوب شروع کرد. با یک یورکر، گام‌به‌گام جوان، پرابهسیمران سینگ (25) را درست در مقابل کنده‌ها گرفتار کرد. پیوش چاولا به سرعت دنبال کرد تا کنترل MI را بدهد.

اما در مرحله فراموش شدنی، آرجون توسط هارپریت سینگ برای چهار مرز و یک شش شکست خورد. بدون توپ آرجون برای او هزینه داشت و ضربه زن از ضربه آزاد به طور کامل استفاده کرد.

اوایل هفته، آرجون تندولکار، پسر کریکت باز افسانه ای ساچین تندولکار، اولین ویکت IPL خود را مقابل سان رایزرز حیدرآباد به دست آورد. دو روز پس از اولین بازی خود در IPL رخ داد.

(با ورودی های ANI)

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.