کالگری به عنوان میزبان Brier ، Scotties ، سایر بونسپی های اصلی را به عنوان میزبان انتخاب کرد

کلگری در شرف تبدیل شدن به مکه پیچش یا حلقه زنی است.

هفته ها پس از اولین گزارش CBC Sports مبنی بر انتخاب شهر آلبرتا برای میزبانی از تعداد زیادی بونسپیلر مهم ، کرلینگ کانادا روز سه شنبه رسمی اعلام کرد که اسکاتی ها ، برییر ، قهرمانی مردان مردان و مسابقات قهرمانی کشور در دو ضرب مخلوط در المپیک کانادا برگزار می شوند پارک کنید

در این زمان هیچ زمانی برای زمان وقوع رویدادها وجود ندارد.

همچنین دو رویداد Grand Slam of Curling نیز برای حباب حلقه زنی Calgary در نظر گرفته شده است.

مقامات کرلینگ کانادا گفتند که آنها با استفاده از بسیاری از درسهایی که از حباب های NHL و NBA گرفته اند ، با تمام سطوح مقامات دولتی و بهداشتی گفتگو می کنند تا بتوانند ایمن ترین پروتکل را ارائه دهند.

تماشا کنید | Devin Heroux ، Colleen Jones از CBC Sports در مورد مرکز حلقه زدن کالگری صحبت می کنند:

کالین جونز ، دارنده شش مدال مدال اسکات ، به دوین هروکس پیوست تا در مورد اعلام حباب حلقه حلقه کالگری صحبت کند. 5:34

کالین جونز ، برنده شش دوره اسکاتی ، می گوید با افزایش پرونده های COVID-19 در کلگری ، هنوز نگرانی هایی در مورد چگونگی وقوع این رویداد وجود دارد.

جونز گفت: “برای بسیاری از مردم این خبر خوبی است.” “هرچند طرف دیگر سکه با افزایش موارد COVID در سراسر کشور است ، اما در مورد چگونگی مسابقات قهرمانی استان ها ترس و وحشت زیادی وجود دارد.

“انجمن های استان در حال حاضر هنگام صحبت ما در حال تشکیل جلسه هستند. نظرسنجی هایی انجام شده است که از بیگودی ها می پرسد که چگونه باید به نظر برسد.”

وزارت میراث کانادا در نامه ای به CBC Sports گفت که درخواستی را از کرلینگ کانادا برای برگزاری یک رویداد بین المللی در کانادا دریافت کرده است – این مسابقات قهرمانی جهان در رشته های حلزون گردی مردان است.

در این نامه الکترونیکی آمده است: “مجوز فقط درصورتی ارائه می شود که برنامه ها پروتکل های قوی برای کاهش خطر واردات و گسترش COVID-19 در کانادا ارائه دهند.”

“مجوز منوط به حمایت مداوم مقامات بهداشت عمومی استانی و محلی و دولت استانی و همچنین یک طرح اقدامات کاهش خطر است که توسط Curling Canada تهیه و اجرا شده و توسط آژانس بهداشت عمومی کانادا ارزیابی شده است.”

زیاده روی موهای حلقه ای به احتمال زیاد با نگین تاج پیچش یا حلقه زنی مخصوص زنان ، اسکاتی ها آغاز می شود. همه مسابقات بدون طرفداران در مرکز مارکین مک فیل در پارک المپیک وین اسپورت کانادا برگزار می شود.

کالین جونز ، که در سال 2013 در Scotties مشاهده شد ، می گوید با افزایش موارد COVID-19 در سراسر کشور ، ترس و وحشتی در مورد چگونگی مسابقات قهرمانی استان ها وجود دارد. (ریان ریمورز / مطبوعات کانادایی)

در حالی که هنوز بسیاری از جزئیات مربوط به ایمنی بازیکن و مربی وجود دارد ، لیلا شارون آهیر ، وزیر فرهنگ ، چند فرهنگی و وضعیت زنان در آلبرتا گفت که این یک امر مثبت برای استان است.

وی گفت: “این مجموعه از مسابقات پیچش یا حلقه زنی قهرمانی فرصتی خارق العاده برای آلبرتا است تا بار دیگر به جهانیان نشان دهد که توانایی ما در میزبانی مسابقات مهم ورزشی در شهر بی اهمیت است.”

“ما مشتاقانه منتظر ارائه یک تجربه جذاب و به یاد ماندنی پیچش یا حلقه زنی برای همه بازیکنان ، شرکت کنندگان و طرفداران هستیم.”

اسکاتی در ابتدا قرار بود در تندر بی ، آنت برگزار شود ، اما همه گیر این برنامه ها را لغو کرد. بلیط های قبل از رویداد تمام شده بودند. با این حال ، تندر خلیج جایزه اسکاتی 2022 را دریافت کرده است.

قرار بود Brier در کلونا بازی شود اما اکنون نیز قرار است در حباب کلگری برگزار شود. این اولین باری است که اسکاتی ها و بریر در یک فصل در یک شهر بازی می شوند.

‘من به Curling Canada اعتماد دارم’

مد Gushue ، مدافع عنوان قهرمانی Brier ، بسیار هیجان زده است. Curling Canada راهی پیدا کرده تا بیگودی ها را به یخ سنگریزه برگرداند.

“هر بازیکنی که با او صحبت کرده ام دوست داشته این اتفاق بیفتد و [is] گوشو گفت: “من شنیده ام که برخی از بازیکنان کمی مردد هستند اما تعداد آنها بسیار کم است.

“من به كرلینگ كانادا اعتماد كافی دارم تا این كار را به روشی ایمن انجام دهم. تیم ما در آن حضور دارد”

Gushue می گوید تیم وی چندین گفتگو در مورد وضعیت زندگی در حباب کلگری داشته است ، از جمله اینکه به طور بالقوه نزدیک به دو ماه از خانواده دور است.

گوشو گفت: “این بلعیدن سخت است. اگرچه صادقانه بگویم ، این چیزی است که ما در مورد آن با خانواده خود به طور مفصل بحث کرده ایم.”

“ممکن است بعضی از تیم ها باشند که این کار را انجام نمی دهند. انجام چنین کاری دشوار است وقتی که این ورزش را دوست دارید و می خواهید رقابت کنید.”

Gushue امیدوار است که بتواند از عنوان Brier خود دفاع کند و به مقام قهرمانی مردان جهان دست یابد ، زیرا در مسابقات قهرمانی سال گذشته در اسکاتلند به دلیل بیماری همه گیر نتوانسته است برگ افرا را بپوشد.

تماشا کنید | گوشو با لغو مسابقات قهرمانی جهان در کورلینگ ناامید شد:

در یک نمایش زنده اینستاگرامی با علاقه مندان به پیچش یا حلقه زنی Devin Heroux ، قهرمان بریر 2020 ، برد گوشو گفت که از لغو مسابقات جهانی پیچش یا حلقه زنی “ناامید شد اما تعجب نکرد”. 1:34

وی گفت: “از دست دادن یک قهرمانی جهان پایان جهان نیست اما هنگامی که شما یک بیگودی رقابتی هستید ، کمی شما را پاره می کند.”

“این به من سنگینی می کرد. در طول تابستان لحظاتی وجود داشت که مردم دنیا را به وجود می آوردند و من فکر کردم این فقط خراب است که من قصد ندارم به آنجا برسم.”

گوشو همچنین قصد دارد در مسابقات قهرمانی کشور در مسابقات دو ضرب مخلوط و دو مسابقات گرند اسلم که در حباب کلگری قرار دارند نیز بازی کند.

آماده شدن برای کمبود طرفدار

شش یا هفت هفته پیچش یا حلوا کردن موهای زائد چیزی است که گووشو از قبل برای آن آماده کرده است ، از جمله نداشتن طرفداران داخل میدان برای ایجاد انگیزه در او.

وی گفت: “من جمعیت را تغذیه می کنم.” “نداشتن آنها در اطراف برای من یک چالش است. من با روانشناس ورزشی مان در حال کار بر روی چگونگی مقابله با آن هستم. من نمی دانم چه تاثیری روی من خواهد گذاشت.”

گوشو می گوید تیم نیوفاندلند و لابرادور وی در این فصل تنها در دو مسابقه بازی کرده اند – با کمترین زمانی که در طول یک فصل در حرفه خود بر روی یخ بوده اند.

و آنها حتی یک تیم کامل نبوده اند.

برد گوشو ، سمت چپ ، که در سال 2018 در حال بحث درباره شلیک با جف واکر است ، می گوید محدودیت های ویروس کرونا در استان های مختلف می تواند تدارکات عملی را دشوار کند. (اندرو وان / مطبوعات کانادایی)

جف واکر به همراه همسرش لورا و نوزاد تازه متولد شده در آلبرتا است. واکر ترجیح داد در استان بماند زیرا قبل از اینکه بتواند با تیم Gushue بازی کند ، نمی خواست دو هفته آنجا را ترک کند و قرنطینه کند.

گوشو گفت: “من هنوز جفی را شخصاً ندیده ام از شبی که برنده شدیم.” “چگونه برای تمرین و بازی دور هم جمع شویم؟”

محدودیت های استانی باعث می شود بازی های پلی آف یک معما باشد

این یک سوال رایج است که این روزها بسیاری از تیم های برتر پیچش یا حلقه زنی در کشور می پرسند ، زیرا اکثر چهار نفره حداقل یک بازیکن در خارج از استان زندگی می کنند – محدودیت ها در هر حوزه قضایی کشور متفاوت است ، به همین دلیل برای گرفتن دستگاه های روتاری چالش بیشتر می شود با هم روی یخ

این مسئله بازی های استانی را به نمایش می گذارد.

با توجه به اینکه بسیاری از استانها قوانین سختگیرانه ای را در مورد گردهمایی ها وضع می کنند ، انجمنهای پیچش یا حلقه زنی در حال تلاش برای تهیه برنامه هایی هستند که به آنها اجازه می دهد با خیال راحت و عادلانه نمایندگان استانی و سرزمینی را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کنند.

اعلام این حباب پیچش یا حلقه زنی کالگری یک سال از مسابقات مقدماتی المپیک غرش حلقه ها که قرار است در نوامبر آینده تا دسامبر برای ساسکاتون برگزار شود ، انجام می شود.

این یک چهارماهه مهم برای موهای زائد کانادا پس از آن است که هر دو تیم مردان و زنان برای اولین بار در المپیک 2018 نتوانستند به سکو بروند.