کامرون گرین، آرجون تندولکار در صحنه بزرگ می درخشند

کامرون گرین، بازیکن همه کاره استرالیا، حتی قبل از اینکه اولین بازی خود را در لیگ برتر هند (IPL) برای هندزان بمبئی (MI) انجام دهد، یک افشاگری بود. و در روز سه شنبه، سکو به خوبی در حیدرآباد برای درخشش او تنظیم شده بود، و او مطمئناً تحت تأثیر قرار گرفت، زیرا بیشتر آسیب ها با خفاش وارد شده بود.

گرین که توسط MI با قیمت 17.50 روپیه خریداری شد، مطمئناً با انتظارات زیادی وارد IPL شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

و در روز سه‌شنبه، نه تنها در مورد گرین بود که بالاخره ورود خود را به صحنه بزرگ اعلام کرد، بلکه قیمت خود را نیز توجیه کرد، و همچنین به طرفداران نگاهی اجمالی به انتظاراتی که از این بازیکن 23 ساله می‌توان داشت داشت.

گرین در حالی که به عنوان شماره سه وارد خفاش شد، 64 شکست ناپذیر را به ثمر رساند و همچنین با ارقام 1/29 از چهار اور به پایان رسید. مطمئناً این عملکردی بود که برای گرین به یاد ماندنی بود، اما او از انتظارات غافل نشد. و هیچ دلیلی برای بودن وجود ندارد.

فکر می‌کنم دو بازی اول برای من و تیم ما یک منحنی یادگیری بود. وضعیت کمی چسبنده (زمانی که به سمت خفاش رفتم). اما خوشحالم که برنامه ها اجرا شد. من یک کار در حال پیشرفت با بولینگ خود در هنگام مرگ هستم. واضح است که می‌توانیم با شتاب پیروزی ادامه دهیم.» گرین مطمئن در مراسم معرفی پس از بازی گفت.

نه تنها گرین، بلکه آرجون تندولکار نیز توجهات را می‌دزدد

کامرون گرین تنها ستاره MI نبود که به این مناسبت بزرگ برخاست. آرجون تندولکار، پسر اسطوره کریکت، ساچین تندولکار، سرانجام با اولین ویکت خود در لیگ غنی از پول، در IPL جای خود را به ثبت رساند.

آرجون در سال‌های 2021 و 2022 بخشی از راه‌اندازی MI بود، اما تنها در این سال است که این جوان 23 ساله بالاخره فرصتی برای درخشش پیدا می‌کند.

روز سه شنبه، آرجون مسئولیت بولینگ اوور نهایی مسابقه را به عهده گرفت، در حالی که SRH به 20 ران آف شش توپ نیاز داشت.

او با یک پرتاب کامل کم به سمت عبدالصمد شروع کرد، که در نهایت به صورت یک توپ نقطه‌ای ختم شد و ضربه‌ی SRH بلافاصله توپ بعدی تمام شد، و هریتیک شوکین در یک پرتاب به ایشان کیشان، که وثیقه‌ها را شلیک کرد، کاملاً زمان‌بندی کرد.

مایانک مارکانده بازیکن جدید بود و مارکانده با یک مهار توپ در سومین توپ اوور از میدان خارج شد.

SRH هنوز به 16 ران از سه توپ آخر نیاز داشت، و در حالی که تا پایان مطمئن بود که MI آخرین خنده را خواهد داشت، آرجون ضربه آخر را به نوعی به مسابقه زد تا از شر بوونشوار کومار خلاص شود و مسابقه مهر و موم شود.

آرجون توپ کامل تری را به بوونشوار زد، و بوونشوار به دنبال این بود که مستقیماً روی زمین برود، اما در عوض با روهیت شارما در پوشش اضافی، یک لبه بیرونی به دست آورد.

هنوز راه درازی در دوران حرفه ای کریکت آرجون باقی مانده است، اما خارج شدن از علامت با توپ در IPL مطمئناً احساس خاصی خواهد بود.

بدیهی است که گرفتن اولین ویکت IPL بسیار عالی بود. من فقط باید روی چیزی که در دست داشتم، برنامه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما فقط این بود که کاسه‌ای را با عرض کاسه بزنیم و مرز بلند را وارد بازی کنیم و ضربه‌زن را به سمت بلندتر بزنیم. من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمان که کاپیتان از من بخواهد، کاسه بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و بهترین عملکردم را می دهم.» پس از بازی آرجون گفت.

عدم مقاومت در برابر باترهای SRH

ضربه‌زنان SRH به وضوح در روز سه‌شنبه در برابر MI کار سختی را تجربه کردند، و بسیاری از مشکلات ضربتی آن‌ها به دلیل ناتوانی ضربه‌زنانشان در شروع خوب بود.

افرادی مانند هری بروک (9)، راهول تریپاتی (7) و آبیشک شارما (1) فشار یک تعقیب و گریز بزرگ را احساس کردند و در نهایت تسلیم آن شدند، اما یک قهرمان بعید در مایانک آگاروال برای SRH قدم گذاشت و تقریباً این کار را انجام داد. کار برای آنها

به نظر می‌رسید که آگاروال برای امتیاز 50 به بالا آماده شده بود و تقریباً مانند شخصیت اصلی SRH بود، حتی با آیدن مارکرام (22) و بعدها هاینریش کلاسن (36) جایگاه‌های سازنده‌ای ساخت، اما عدم حمایت برخی دیگر از شرکای او احتمالاً آسیب می‌زند. حرکت SRH رو به جلو.

اگر دستور بالا در سیلندرهای کامل برای SRH شلیک می‌شد، رنگ بازی کمی متفاوت می‌شد، و شاید این به آن‌ها کمک می‌کرد تا آن 20 ران مورد نیاز از بازی نهایی را انجام دهند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام