کاپیتان لاکنو، کرونال پاندیا، دویدن های زیادی را واگذار کرده است

کرونال پاندیا، کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز (LSG) پس از اینکه در روز یکشنبه در لیگ برتر هند (IPL) در 56 ران شکست خورد، توسط مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در لیگ برتر هند (IPL) متحمل دوش های بسیار زیاد شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

جی تی، به رهبری هاردیک، برادر کرونال، با کمک‌های خوب از شوبمن گیل (94 خارج از بازی) و ویدیمن ساها (81) برای ارسال یک امتیاز 227/2 در هیئت مدیره در احمدآباد، سوار شد. اگرچه Quinton de Kock LSG را با یک توپ مخرب 70 41 در شکار نگه داشت، اما آنها در نهایت با دویدن موهیت شارما در ترکیب ضربه‌زنی‌شان با 4/29 شکست خوردند.

IPL 2023: LSG Quinton de Kock را به جای نوین الحق برای درگیری GT در احمدآباد آورد.

IPL 2023: GT دوبل فصل را در برابر LSG با برد 56 ران کامل کرد

کرونال احساس کرد که لاکنو می‌توانست هدفی نزدیک‌تر به 200 تا 228 را تعقیب کند، همانطور که در بازی بعدازظهر یکشنبه دو ضربه زد.

ما در اینینگ های اول دوش های زیادی دادیم. وقتی 227 می شود، باید هر بار سخت پیش بروید. سطح بازی واقعا خوب بود. ضربه زننده ها گفتند که ویکت خوبی برای ضربه زدن است. اگر آنها را به 200-210 محدود کرده بودیم، شانس داشتیم.»

در عکس ها: GT کامل فصل دو برابر LSG با 56-ران برد

هاردیک نیز فکر می‌کرد که لاکنو در شروع تعقیب و گریز 228 دوی خود با گجرات پا به پا می‌شود تا اینکه رشید خان در نزدیکی پای مربعی عقب عمیق، کایل مایر را برای 48 اخراج کرد و پایه 88 دویدن را شکست. دوره مسابقه

«نمی‌توان چیز بهتری درخواست کرد، به‌ویژه پس از پخش پست یک روز و بعد از ظهر. گرفتن رشید بازی را تغییر داد، ما شروع به کنترل بازی کردیم. هر دو تیم با سرعت 100 کیلومتر در ساعت رانندگی می کردند، اما آن ویکت باعث ایجاد ضربه شد.

این در حالی است که بازی در ورزشگاه نارندرا مودی، اولین بار در تاریخ لیگ برتر بود که در آن دو کاپیتان برادر یکدیگر بودند. کرونال و هاردیک چندین فصل را با هم در هندیز بمبئی تحت کاپیتانی روهیت شارما بازی کرده بودند قبل از فصل 2022. در نهایت، با وجود اتفاقات بازی، هیچ عشقی بین دو خواهر و برادر اهل بارودا از بین نرفت.

شما رویای کاپیتانی تیم خود را در IPL یا رویارویی با هاردیک ندارید، اما خانواده خوشحال هستند. مامان می گفت در نهایت دو امتیاز به خانه می رسد. عشق زیادی بین من و هاردیک وجود دارد. کشش پا وجود دارد، اما فقط چند دقیقه اتفاق می‌افتد.»

من فکر نمی‌کنم با Krunal لاف زدن وجود داشته باشد. عشق ما خیلی قوی است، امیدوارم او خوب باشد. هاردیک امضا کرد اگر همه چیز به هم نزدیک تر می شد و او هم حق بالیدن داشت، خوشحال تر می شدم.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام