کرلینگ با کشف مجدد ریشه های خود به یک بیماری همه گیر باز می گردد

خیلی چیزهایی که خاصیت پیچش یا حلقه زنی را خاص می کند جامعه است.

هنگامی که بیگودی ها و طرفداران در مورد این بازی عجیب و غریب صحبت می کنند ، یکی از اولین چیزهایی که وارد مکالمه می شود این است که این ورزش چقدر اجتماعی است – چگونه در جوامع سراسر زمین پیچ های مخصوص پیچش یا حلقه زنی وجود دارد که برای دهه ها ضربان قلب و محل تجمع مردم بوده است.

بنابراین هنگام بروز همه گیری ، بسیاری از مردم تعجب کردند که چگونه بازی در کانادا بازگشت و شکل ظاهری آن چگونه است. در چند سال اخیر هیچ مخفی نیست که باشگاه های محلی به دلیل اداره ها و داوطلبان سعی در یافتن راه هایی برای آوردن مردم از طریق درب دارند.

به هر حال ، کرلینگ آنقدر حرفه ای و تخصصی شده است که از پایه هایی که ورزش بر اساس آن ساخته شده فاصله گرفته است.

در حال حاضر ، در بحبوحه همه گیر شدن و همانطور که پیچش یا حلقه زنی به برگه های سنگریزه ای باز می گردد ، به نظر می رسد که بازی در حال بازگشت به ریشه های خود است ، و در باشگاه های محلی رویدادهایی را ترتیب می دهد – باشگاه هایی که همیشه میزبان رویدادها بوده اند اما اکنون خط نجات برای بیگودی های گاه به گاه و جوانب مثبت.

و جوانب مثبت در حال بازگشت به مکانی هستند که برای اولین بار عاشق بازی گرانیت شدند.

جنیفر جونز ، پایین ، یک عکس آماده می کند در حالی که برنت لینگ ، بالا ، به باشگاه گرانیت KW در واترلو ، اونت نگاه می کند. (Devin Heroux / CBC Sports)

جنیفر جونز به سی بی سی گفت: “این همان چیزی است که باعث می شود مو ، خاصیت اصلی ما باشد. بنابراین بسیاری از مردم در کانادا پیچ می خورند. در بسیاری از جوامع زمین پیاده روی وجود دارد ، بنابراین بازگشت به جوامعی که امروزه پیچش یا حلقه زنی را رقم می زند خوشایند است و از مردم تشکر می کنم.” ورزش ها.

جونز می دانست آغاز فروتنانه او در کلوپ های محلی در وینیپگ آغاز شد – باعث پیدایش یکی از پرکارترین موکن ها برای ورود به هک شد.

این آخر هفته ، جونز در کنار همسرش برنت لینگ در کلوپ KW Granite در Kitchener-Waterloo در حال پیچیدن است. این اولین رقابت رقابتی در انتاریو است – یک مسابقه دونفره مختلط با 10 تیم در حال رقابت.

لئینگ گفت: “من مطمئن نبودم كه ما می خواهیم این اوایل بازی كنیم ، اما كیوووو در حال افزایش است. من نمی توانم تصور كنم كه كار برای پشت سر گذاشتن این صحنه در جریان باشد.”

فرها از بازگشت خود سپاسگزارند.

جونز گفت: “KW قدم برمی دارد و به ما اجازه می دهد یخبندان باشیم ، ما واقعاً نمی توانیم از آنها بخاطر فرصت استفاده كردن و اعمال این اقدامات ایمنی تشكر كنیم.”

“این اولین رویداد است و احساس می شود مانند یک ماشین روغن کاری شده خوب است.”

برنت لینگ ، چپ ، و جنیفر جونز یخ موجود در این رویداد را در باشگاه گرانیت KW در واترلو ، انت بررسی کردند. (Devin Heroux / CBC Sports)

اگرچه ممکن است چنین روشی برای دستگاه های حلقه زنی احساس شود ، یک گروه متعهد و داوطلب در حال کار هستند – شبانه روز – سعی می کنند نه تنها برای این آخر هفته بلکه برای تعداد آخر هفته های بعدی آماده شوند.

KW گرانیت در سراسر ماه اکتبر تا حدودی به یک مرکز پیچش یا حلقه زنی تبدیل شده است. چهار هفته دیگر از پنج هفته آینده شاهد میزگردهای اصلی در این باشگاه خواهیم بود. رسیدن به این مرحله آشفته بوده است.

مت ویلکینسون ، رئیس باشگاه گفت: “این برای من کمی استرس زا بوده است اما تقریباً به اندازه خدمه یخی استرس زا نبوده است.” “آنها 10 روز گذشته برای اجرای این کار در اینجا نبوده اند. کمپرسورها 10 روز پیش روشن شدند.”

ویلکینسون مسئولیت اطمینان از رعایت پروتکل ها ، خوشحالی اعضا را بر عهده دارد و مهمتر از همه ، هیچ کس COVID-19 را دریافت نمی کند.

وی گفت: “این یک دوره جدید است. مقدار چیزها و پروتکل هایی که باید سپری شود ، درک اینکه چگونه باشگاه را باز می کنیم و حتی اگر می خواهیم این باشگاه را باز کنیم ، هدایت زیادی بوده است.”

ویلکینسون می گوید از نظر عضویت حدود 65 درصد ظرفیت دارند – معمولاً لیگ های آنها بهم ریخته و ساختمان به هم می ریزد. این آخر هفته ، در داخل باشگاه بسیار آرام است. هیچ زمزمه بیگودی هایی که درباره بازی درباره نوشیدنی بحث می کنند. هیچ چی. اما بازی برگشت و همین حالا یک پیروزی برای ویلکینسون است.

John Epping از خانه در باشگاه گرانیت KW در واترلو ، اونت بازدید می کند. (Devin Heroux / CBC Sports)

وی گفت: “آنچه این گروه انجام داده اند قابل توجه است. دیدن یخ زدگی یخ در انتاریو گامی بزرگ است. ما راهی طولانی در پیش داریم اما من به آنچه انجام داده ایم بسیار افتخار می كنم.”

همانطور که احساس خوشحالی برای هواداران و طرفداران این است که بازی را جشن بگیرند ، گری Geurts درک می کند که این فقط یک قدم کوچک در مسیر بازگشت طولانی است.

رئیس CurlingZone به سی بی سی اسپورت گفت: “من نمی دانم که قرار گرفتن مو از این حالت به چه شکل است.”

“مردم می خواهند بازی كنند. عضویت هنوز بسیار قوی است. آنها می خواهند دوستان خود را دوباره ببینند و معاشرت كنند. این همان چیزهایی است كه در این بونسپیل ها وجود دارد.”

“این شروع به عادی شدن می کند”

کاری که Geurts برای فر کردن انجام داده است چیز قابل توجهی نیست. CurlingZone یک فروشگاه یک مرحله ای برای همه چیزهایی است که یک طرفدار حلقه حلقه می خواهد در مورد این ورزش بداند – از آمار گرفته تا امتیازات گرفته تا bios بازیکنان ، همه چیز را دارد.

اما پول مانند گذشته با لغو رویدادها و خارج شدن حامیان مالی از معاملات جریان ندارد.

هنوز هم ، Geurts در حال سازماندهی رویدادها و امتیاز دهی زنده برای هر بونسپیلی است که فقط برای حفظ اهمیت این ورزش برگزار می شود.

وی گفت: “من عاشق درگیر شدن و رشد و ساخت بازی هستم.” “این کمی شروع به عادی شدن می کند. ما باید مردم را از حالت حلقه زدن خارج کنیم و مردم را راحت کنیم که دوباره روی یخ بروند.”

و این همان چیزی است که اتفاق می افتد. با روح پیچش یا حلقه زنی ، مثل همیشه. مردم با هم جمع می شوند تا راه هایی برای بازگشت به یخ ها پیدا کنند. به هیچ وجه این یک علم کامل نیست و در این راه دست اندازهایی به وجود خواهد آمد.

اما نقره اصلی این است که یک جامعه به یاد می آورد که چرا آنها در وهله اول عاشق پیچش یا حلقه زنی شدند و این ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که این ورزش برای نجات باشگاه های سراسر کانادا لازم داشت.