کره جنوبی Son Heung-min علی رغم رشته های ویروس کرونا در تیم ، قرار است با قطر بازی کند

پس از مثبت شدن تست 6 بازیکن و یک پرسنل ، مهاجم تاتنهام هاتسپور ، سون و سایر اعضای تیم ، در حال تمرین نبودن ، در اتاق های هتل وین خود بودند.

کره جنوبی Son Heung-min علی رغم رشته های ویروس کرونا در تیم ، قرار است با قطر بازی کند

سون هونگ مین در عمل علیه مکزیک. AP

کره جنوبی سون هئونگ مین روز دوشنبه گفت همه آنها علی رغم یافتن تیم جدید ، قرار است این هفته در قطر در قطر بازی کنند ویروس کرونا مورد در بین مشمولان آنها ، جمعاً به هشت مورد.

پس از مثبت شدن تست 6 بازیکن و یک پرسنل ، مهاجم تاتنهام هاتسپور ، سون و بقیه اعضای تیم ، در حال تمرین نبودن ، در اتاق های هتل وین خود بودند.

اما دور جدیدی از نتایج آزمون ، که روز دوشنبه منتشر شد ، بازیکن دیگری پیدا نکرد و فقط یک نفر دیگر مثبت بود ، به این معنی که کره جنوبی بیش از حداقل نیاز 13 بازیکن موجود دارد.

“بر این اساس ، از هر 25 بازیکن تیم ملی ، شش نفر تست مثبت داشتند کووید -19 در حالی که 19 بازی برای بازی در دسترس است. “

“KFA تصمیم گرفته است که پس از بحث و گفتگو با اتحادیه فوتبال قطر مطابق با قوانین فیفا و یوفا مبنی بر اینکه یک مسابقه می تواند برگزار شود ، یک مسابقه را ادامه دهد. “

کووان چانگ هون ، لی دونگ جون ، هوانگ این بوم ، نا سانگ هو ، کیم مون هوان و دروازه بان جو هیون وو بازیکنانی هستند که آزمایش مثبت داشته اند ، KFA قبلاً به خبرگزاری فرانسه تأیید کرد.

با وجود موارد مثبت ، کره جنوبی روز شنبه با مکزیک بازی کرد و 3-2 شکست خورد ، در حالی که سون – پرکارترین بازیکن آسیا در تاریخ لیگ برتر – دروازه دروازه هوانگ Ui-Jo را گذاشت.

در هفته گذشته چندین فوتبالیست بین المللی تست مثبت داشته اند ، از جمله محمد صلاح ستاره لیورپول و آلن براون هافبک جمهوری ایرلند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.