کشتی گیران معترض به راهپیمایی مسالمت آمیز تا ساختمان جدید مجلس ادامه دهند

اعتراض کشتی‌گیران: گراپل‌ها راهپیمایی مسالمت‌آمیز را تا ساختمان جدید پارلمان ادامه می‌دهند.

کشتی گیران اضافه کرده اند که راهپیمایی به صورت “مسالم” انجام خواهد شد. تصویر: PTI

دهلی نو: کشتی گیران معترض شامگاه شنبه گفتند که برنامه ریزی شده ماهیلا ماهاپنچایات در مقابل ساختمان جدید مجلس علیرغم فشارهایی که برای لغو آن وجود دارد، برگزار می شود.

کشتی گیران اضافه کرده اند که راهپیمایی به صورت “مسالم” انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید : برترین گراپلرزها آماده «فدای مدال عدالت»

مقالات مرتبط

کشتی گیران

تظاهرات کشتی گیران: هزاران نفر در حمایت از کشتی گیران معترض به سمت دروازه هند راهپیمایی کردند.

کشتی گیران

وینش فوگات می گوید: اعتراض کشتی گیران: تصمیم رهبران خاپ “می تواند به ملت آسیب برساند”

کشتی گیران آشوب زده خواستار دستگیری بریج بوشان سینگ، رئیس سابق فدراسیون کشتی هند بودند که به ادعای آنها چندین زن گیره زن را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود، روز یکشنبه، روزی که ساختمان جدید پارلمان توسط نخست وزیر نارندرا افتتاح می شود، درخواست یک ماهیلا ماهاپانچایات را داده بودند. مودی.

افرادی مانند باجرانگ پونیا، دارنده مدال المپیک، ساکشی مالیک و برنده طلای بازی های آسیایی وینش فوگات گفتند که هر مقدار زور آنها را از ادامه راهپیمایی مسالمت آمیز باز نمی دارد.

دولت به آنها اجازه داده است که راهپیمایی را از جانتر منتار به سمت ساختمان جدید پارلمان بردارند.

«ما با ماهیلا ماهاپانچایات پیش خواهیم رفت، هر چه که باشد. حامیان ما در گورودوارا در آمبالا که قرار بود امشب در آنجا بمانند متوقف شده اند. وینش ادعا کرد که اکنون به یک کانتون تبدیل شده است.

کشتی گیران، در آستانه برگزاری مسابقات ماهاپانچایات، چندین شهر در شمال هند را گشته و از زنان و خاپ ها خواسته اند تا از اعتراض خود حمایت کنند.

وینش افزود حتی اگر روز یکشنبه بر آنها زور استفاده شود، راهپیمایی مسالمت آمیز باقی خواهد ماند.

هر جا که ما را متوقف کنند، همان جا می نشینیم و ماهاپانچایات می خوریم. او ادعا کرد که یورش هایی به خانه های افرادی که از آنها حمایت می کردند انجام می شد.

یورش هایی به خانه حامیان ما صورت گرفته است، اما زنان حامی برای ماهاپانچایات به دهلی می رسند. جانتار مانتار، محل تظاهرات بیش از یک ماه است که با انبوهی از پرسنل پلیس که کشتی گیران و حامیان آنها را زیر نظر دارند، عملاً خارج از محدوده به نظر می رسید.

“این یک (وضعیت) واقعا دشوار است. ما نمی دانیم چه آینده ای برای ما رقم می زند. وینش که در جریان کنفرانس مطبوعاتی گریه می کرد، گفت: زنده باشیم یا مرده.

ما خواهان عدالت بودیم اما اتفاق دیگری در حال رخ دادن است. حامیان ما طوری مورد آزار و اذیت قرار می گیرند که انگار ما جنایتکار هستیم و نه بریج بوشان شاران سینگ.

قاتل ها از پاسخگویی به سوالات رسانه ها خودداری کردند.

وینش روز جمعه گفته بود که اگر بریج بوشان در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید پارلمان در روز یکشنبه شرکت کند، پیام روشنی درباره وضعیت کشور ارسال خواهد کرد.

وینش در پاسخ به این سوال که اگر رئیس WFI در مراسم تحلیف حضور داشته باشد چه نوع پیامی را منتقل خواهد کرد، گفت: “اگر بریج بوشان در پارلمان جدید در 28 مه حضور داشته باشد، کل کشور به طور خودکار پیام را دریافت خواهد کرد.”

“هرکسی که تلاش می کند بریج بوشان را نجات دهد، علیه ماست. نمی‌دانم در داخل حکومت چه می‌گذرد، اما یک نفر سعی می‌کند از او محافظت کند و درست نیست، او به زنان این کشور آسیب می‌زند.»

با ورودی های PTI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام