کمئوهای درجه متوسط ​​به چنای کمک می کند تا دهلی را در بازی کم امتیاز شکست دهد

در فصلی که گلزنی 200 یا بیشتر، چه ضربه زدن به ضربات اول یا دوم، به یک پدیده تقریباً روزمره تبدیل شده است، مشاهده یک اتفاق کم امتیاز می تواند برای چشمان دردناک منظره ای باشد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

مکان هایی مانند استادیوم ام چیناسوامی و استادیوم وانکهده بسیار بهشتی هستند که حتی هدفی بیش از 210 در آن امن نیست. با این حال، بولرها مطمئناً در زمین‌هایی مانند استادیوم MA Chidambaram در چنای، با نام مستعار Chepauk، جایی که چنای سوپر کینگز (CSK) در روز چهارشنبه در مسابقه‌ای که تنها یک ضربه‌زن موفق به عبور از 30 ران شد، بر دهلی کپیتالز (DC) پیروز شد، قدرت دارند. علامت گذاری.

IPL

IPL 2023: CSK در 27 ران شکست را به DC در قلعه Chepauk وارد کرد.

IPL

تماشا کنید: لالیت یاداو در جریان درگیری CSK-DC در Chepauk، گیج کننده یک دست را برای اخراج آجینکیا راهانه بیرون می آورد.

و در ماجرای کم امتیاز در Chepauk که در آن واحدهای بولینگ هر دو تیم کمک زیادی پیدا کردند و توانستند شرایط را برای یک مرحله طولانی از اینینگ دیکته کنند، در نهایت یک سری بازی‌های کوتاه از چنای متوسط ​​بود که ثابت کرد. اختلاف باشد و منجر به برد 27 ران برای تیم میزبان شد.

هر دو تیم در نیمه اول بازی های خود با مشکل مواجه شدند. در حالی که CSK شروع امیدوارکننده‌ای داشت و در پایان پاورپلی به 49/1 رسید، اسپینرهای DC به وضوح در شش بازی بعدی برتر بودند – که تنها 33 دوش برای چنای برای از دست دادن سه ویکت انجام داد. آکسار پاتل، اسپینر دست چپ، هر دو بازکننده را به خود اختصاص داد، در حالی که یاداوها – کولدیپ و لالیت – هر کدام یک ویکت داشتند.

پایتخت ها اوضاع بدتر داشتند، دیپاک چهار، متخصص پاورپلی، دیوید وارنر کاپیتان دی سی و فیل سالت، دروازه بان سخت گیر را در هر دو اوور اولش حذف کرد. اختلاط بین میچل مارش، بازیکن همه جانبه و مانیش پاندی، به همراه چند فیلدینگ عالی توسط آجینکیا رهانه، منجر به حذف بازیکن اول به مدت 5 شد و در نتیجه دهلی به 25/3 کاهش یافت.

با این حال، به لطف 15 ران پنجم، دهلی توانست در پایان قدرت خود به 47/3 برسد – دو کمتر از آنچه که چنای موفق شد – با Pandey یک مشارکت ثابت با Rilee Rossouw که دهلی را در نیمه راه به 65/3 رساند. مرحله، از جایی که آنها تعداد زیادی ویکت در دست داشتند و دو ضربه محکم در قسمت چین برای شروع یک حمله همه جانبه داشتند.

دستور وسط CSK برای نجات

تفاوت، با این حال، نحوه برخورد دو طرف در نیمه دوم اینینگ بود. لالیت که در بازی بولینگ خود توانسته بود برای اخراج رهانه در اوور قبلی خود امتیاز فوق العاده ای به دست آورد، در نهایت توسط شیوام دوبی همه کاره و آمباتی رایودو در یک اور چهاردهم بازی متحول شد و 23 ران شکست خورد. ، که حرکت را به نفع تیم میزبان تغییر داد.

و اگرچه دوبی و رایودو مدت کوتاهی پس از انتقال به دهه 20 ترک کردند، مسئولیت هدایت CSK به یک مجموع رقابتی پس از آن توسط کاپیتان دونی و راویندرا جادجا بر عهده گرفت، که سابقاً خلیل احمد را با دو شش و چهار در یک مسابقه 21 ران شکست داد. ماقبل آخری که به چنای کمک کرد به 160 برسد.

ثونی با ضربات پایین شماره 8، بار دیگر توانایی خود را در تولید کمئوهای تعیین کننده بازی در سن 41 سالگی با توپ 9 20 خود برجسته کرد و بعداً در مورد چگونگی تکامل نقش خود به عنوان یک ضربه زن در این فصل صحبت کرد. Dhoni همچنین در حال دویدن بین ویکت‌ها در حال لنگیدن دیده شد و بعداً دستورالعملی را که به هم تیمی‌هایش داده بود فاش کرد.

«وظیفه من همین است، به آنها گفته ام این کاری است که باید انجام دهم، مجبورم نکنید زیاد بدوم و کار کرده است. این کاری است که من باید انجام دهم، خوشحالم که مشارکت می کنم.

من احساس کردم 166-170 نمره خوبی بود. اما به عنوان یک واحد ضربه زدن، می توانیم بهتر عمل کنیم. خوبی این است که معین (علی) و جدو (جادجا) فرصت ضربه زدن را پیدا کردند. با نزدیک‌تر شدن به آخرین مرحله تورنمنت، مهم است که هرکسی چند بار تحویل دهد.»

از سوی دیگر، دهلی پول خود را روی جفت Pandey-Rossouw گذاشت تا مدتی بعد از ایجاد یک شراکت با دقت تحت فشار، به پایان برسد. با این حال، چنای یکی از قوی‌ترین جفت‌های اسپین را در مسابقات جادجا و معین علی دارد، و این دو با دقت در اوورهای میانی به کار خود ادامه دادند، و مطلقاً هیچ چیز را از دست ندادند و در این روند کارها را خشک کردند.

هم پاندی و هم روسوو تسلیم فشار می شوند و در فاصله 15 اوور بازی را ترک می کنند و دهلی به 77 اور نیاز دارد تا از پنج اور آخر با دو ضربه جدید برنده شود. و در حالی که آکسار با توانایی این که به تنهایی تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند، کاملاً کارآمد است، یک شش و چند مرز تمام چیزی بود که او می‌توانست در روز قبل از هلاکت در هجدهم مدیریت کند و امید دهلی برای کشیدن آن را از بین برد. پنجمین پیروزی در شش بازی با او بود.

دی سی در نهایت به خوبی از هدف فاصله گرفت و شکست 27 ران که آنها را در انتهای جدول نگه داشت، اکنون رسیدن به جمع چهار تیم برتر تا پایان را بسیار دشوار و حتی غیرممکن کرده است. هفته آینده از سوی دیگر، CSK در رده دوم باقی مانده است و به نظر می رسد که همراه با مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) از رکود میانی جدول فرار کرده است.

پیروزی در بازی بعدی آنها، برابر کلکته نایت رایدر در روز یکشنبه در خانه، جایگاه آنها را برای دوازدهمین بار در 16 دوره در ناک اوت تایید خواهد کرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام