کوران، شاهرخ، 28 ران در یک اوور در دارمسالا، چهال را شکست

چاهال در طول بازی در دارمسالا در بیشتر زمان‌ها یک بازی منظم انجام می‌داد و در سه اور اول خود 12 گل را واگذار کرد و سپس در اوور ماقبل آخر پنجاب با زوج کوران و شاهرخ برخورد کرد.

IPL 2023: سام کوران، شاهرخ خان غارت 28 در یک یوزوندرا چاهال در جریان درگیری PBKS-RR

سام کوران با 49 گل شکست ناپذیر برای پنجاب کینگز مقابل راجستان رویالز در دارمسالا گلزنی کرد. Sportzpics

یوزوندرا چاهال، قهرمان پا راجستان رویالز در جریان مسابقه IPL 2023 مقابل پنجاب کینگز در دارمسالا در روز جمعه در فینال فراموش نشدنی بود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

اگرچه او در ورزشگاه HPCA، جایی که کاپیتان RR، سانجو سامسون تصمیم گرفت پس از پیروزی در پرتاب بازی به میدان برود، چاهال در سه اور اول خود که فقط 12 ران انجام داد، با واگذاری تنها یک مرز و جمع آوری 9 توپ، نسبتاً منظم بود.

مقالات مرتبط

PBKS

امتیاز کریکت PBKS vs RR LIVE، IPL 2023: راجستان رویالز پنجاب کینگز را با چهار ویکت شکست داد

PBKS

تماشا کنید: ترنت بولت یک شکار خیره کننده از بولینگ خود برای حذف پرابهسیمران سینگ در جریان درگیری PBKS-RR انجام می دهد.

جفت ویکت ششم سام کوران و شاهرخ خان، با این حال، تمام تلاش خود را در حالی که در اوور ماقبل آخر دوره پنجاب با چکش و انبر پیش رفتند، خنثی کردند.

قتل عام را اینجا ببینید:

قتل عام در اوور نوزدهم با شکست شاهرخ برای تحویل های متوالی 4 و 6 ضربه به چهال آغاز شد و یک نیمه ردیاب را به سمت حصار میدویک برای چهار بار کشید و سپس همان حصار را با یک ضربه اسلوگ- جارو کردن توپ بعدی را هدف قرار داد و این بار توپ بعدی را پاک کرد. آن را برای حداکثر ساق اسپینر توپ بعدی را قبل از اینکه شاهرخ با یک تک ضرب از حریف خارج شود، توپ بعدی را پرتاب کرد.

کوران همه کاره در بقیه اوور حتی بی رحم تر بود و شش شش های متوالی را به هم زد – اولینی در زمین حرکت کرد و دومی از یک جاروی شلوغ که حصار میدویک را پاک کرد بیرون آمد.

چاهال نزدیک بود با فینال تحویل نهایی خود در شب را امضا کند، در حالی که کوران مستقیماً توپ را به زمین زد تا جانشین دونوان فریرا در پای مربعی عمیق قرار بگیرد، اما این بازیکن آفریقای جنوبی فرصت را به هم ریخت و اجازه داد توپ به بیرون برود. مرز چهار نفره، نمک به زخم هم برای چهال و هم رویال اضافه می کند.

شاهرخ به طور مشابه در فینال اینینگ‌ها عالی بود و ترنت بولت را ۱۸ ران شکست داد تا روزی ایده‌آل برای تیم کیویی در سمت چپ را خراب کند که با امتیاز ۱/۳۵ از چهار به عنوان پنجاب به پایان رسید. کینگز در دو اور آخر خود 46 ران جمع آوری کرد تا یک 187/5 چالش برانگیز را روی تخته ثبت کند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.