کوران پس از پیروزی در تریلر پنجاب، آرشدیپ، الیس را ستایش می کند

سام کوران، کاپیتان ایستاده پنجاب کینگز (PBKS) پس از اینکه تیمش را به پیروزی در یک مسابقه هیجان‌انگیز با امتیاز بالا در برابر هندی‌های بمبئی (MI) در IPL 2023 در روز شنبه هدایت کرد، احساس کرد که شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن مسابقه نیست.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

بازیکن همه کاره انگلیس که در جای شیخار داوان مصدوم پیشتاز پنجاب بود، طوفان 59 را با 26 تحویل شکست داد و با هارپریت باتیا (41 از 28) با هارپریت باتیا (41 امتیاز از 28) یک گردباد را شکست. در اورهای میانی سقوط کنید تا پس از دعوت شدن به خفاش توسط MI، یک 214/8 عظیم را روی تخته ارسال کنید.

اگر قهرمانی های آرشدیپ سینگ در بازی بولینگ مرگ نبود، کوران و بقیه اعضای گروه میانی پنجاب ممکن بود بیهوده می شدند. پیسر بازوی چپ در دو اور آخر تنها برای 11 ران سه ویکت جمع کرد تا با برد 4/29 به پایان برسد، زیرا بمبئی در نهایت با وجود کامرون گرین (67) و سوریاکومار یداو (57) با 13 ران کوتاه آمد.

کوران در مراسم معرفی پس از بازی گفت: “فکر نکنید که من باید جایزه را دریافت کنم، با روشی که پیسرهای ما مسابقه را به پایان رساندند، آرشدیپ و ناتان (الیس) باورنکردنی بودند و اسپینرها به خوبی بازی کردند.” پس از اینکه پیسر استرالیایی ویکت یک گرین را به خوبی به دست آورد.

آرشدیپ، بازیکن دست چپ، که برای هند و همچنین پادشاهان پنجاب در پاورپلی و همچنین اورهای مرگ مورد توجه قرار گرفته است، فاش کرد که دوره مرگ خود را با مشکل مکرر بدون توپ کوتاه کرده است در حالی که اضافه کرد که او موفق شده است در پایان پرتنش اعصاب او را کنترل کنید.

“در حال حاضر احساس خوشحالی بیشتری می کنم که تیم پیروز شد. من دویدن خود را کوتاه کرده ام زیرا به من در حل مشکل بدون توپ کمک کرد و در حال حاضر از کریکت خود لذت می برم.

این بازیکن 24 ساله در گفتگوی پس از بازی با صدا و سیما گفت: “آرامش به طور طبیعی به وجود می آید، ضربان قلب من حتی به 120 هم نمی رسد.”

روهیت، کاپیتان بمبئی، که در مبارزه تیمش با خفاش با توپ 27 توپ 44 مشارکت داشت، گرین و اسکای را به خاطر همکاری انفجاری آنها که تیم میزبان را تا پایان کار در شکار نگه داشت تمجید کرد و در عین حال اعتراف کرد که اینطور نیست. روز آنها

ما اشتباهاتی در زمین داشتیم اما نمی‌خواهیم زیاد به آن نگاه کنیم. به پسرها می‌گویم سرمان را بالا نگه دارند، ما سه برد و باختیم. زمان زیادی از مسابقات باقی مانده است، ما باید در بازی و رقابت بمانیم.

از ضربه زدن گرین و اسکای کاملاً خوشحالیم، آنها ما را تا آخر در بازی نگه داشتند. “هیتمن” پس از بازی گفت: به آرشدیپ برای بولینگ او، نه امروز ما، اما مبارزه خوبی انجام دادیم.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام