کوهلی به ماکسول اعتبار می دهد که “بازی را تنها در چهار اوور حذف کرد”

ویرات کوهلی، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) از گلن ماکسول ستایش کرد، پس از اینکه این بازیکن استرالیایی در یک برد هفت ران مقابل راجستان رویالز (RR) با 77 گل در روز یکشنبه در لیگ برتر هند در حال انجام بازی کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

ماکسول پس از رسیدن به سومین نیم قرن فصل خود در تنها 27 تحویل در بازی بعدازظهر یکشنبه دو سر، جایزه بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد. استرالیایی علاوه بر این، یک پایه 127 دوانی تعیین کننده مسابقه را با فاف دو پلسیس (62 از 39)، که پنجمین نیم قرن خود در فصل را مطرح کرد، برای سومین ویکتی که به بنگلور کمک کرد از شروعی متزلزل ریکاوری کند، بخیه زد و به آنها کمک کرد تا پست کنند. رقابتی 189/9 در هیئت مدیره.

ضدحمله ماکسی و فاف حتی بهتر از بازی چنای بود، آن روز سطح بهتری بود. ماکسی تنها در چهار اور بازی را از دست داد. کهلی در مراسم معرفی پس از بازی گفت: ما فکر می‌کردیم 160 کافی باشد، اما نحوه ضربه زدن آنها به ما کمک کرد تا به 190 برسیم.

در همین حال، ماکسول، آزادی‌ای را که گروه رهبری RCB به او داده بود، به خاطر عملکرد خوبش تا این لحظه در این فصل می‌دانست.

“آنها به من این آزادی را داده اند که بیرون بروم و خودم را بیان کنم. با فرم خوبی وارد فصل شدم و اعتماد اتاق تعویض را داشته باشید که تفاوت را ایجاد می کند.

کوهلی همچنین دریانورد هارشال پاتل را ستایش کرد که برد او با 3/32 از جمله یک فینال عالی به محدود کردن RR به 182/6 کمک کرد.

او همیشه اورهای سخت را انجام می دهد، اما در چیناسوامی آسان نیست. او بازی های مقابل دی سی و امروز را نیز تعطیل کرده است. به شیوه ای که او انجام داده است، اعتبار زیادی دارد.»

در همین حال، کاپیتان آر آر، سانجو سامسون، حرکت تیم را برای فرستادن راویچندران اشوین پیش از جیسون هولدر برای پیوستن به دروو جورل در مرکز پس از اینکه شیمرون هتمایر به دلیل ضربه مستقیم سویاش پرابهودسای از کار افتاده بود، توضیح داد.

«معمولاً هتی این کار را برای ما انجام می‌دهد، اما او یک روز تعطیل داشت، یک شلیک از اینجا و آنجا برای ما انجام می‌دهد. فکر در حال تغییر است، بستگی به نحوه بازی ویکت دارد، ما در مورد زمان سقوط یک ویکت تصمیم می گیریم. اشوین با تجربه ای که دارد و در دو بازی اخیر در لحظات پرفشار به نتیجه رسیده است. سامسون گفت: یک شش و چهار در بازی احمدآباد و ما احساس کردیم می‌توانیم روی تجربه او حساب کنیم.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام