کوهلی تصویری را با Dhoni و شرح ویژه به اشتراک می گذارد

Virat Kohli و MS Dhoni پیوند خاصی دارند و کریکت باز دهلی هرگز سعی نکرده احترام و محبت خود را برای کریکت باز سابق پنهان کند. هر دوی آنها یک بار دیگر در روز دوشنبه در IPL 2023 ملاقات کردند، جایی که چنای سوپر کینگز رویال چلنجر بنگلور را با هشت ران شکست داد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

این دو پس از بازی در حال گفتگوی طولانی و تبادل نظر بودند. و اکنون کهلی تصویری از آنها را در کنار هم در توییتر به اشتراک گذاشته است که با عنوانی خاص دل میلیون ها نفر را در پلتفرم رسانه های اجتماعی به دست آورده است.

در حالی که دونی به ندرت در مورد زندگی شخصی خود با رسانه ها صحبت می کند، کوهلی اغلب در ملاء عام از دونی برای حمایت در شرایط سخت تشکر می کند. در سال 2017، زمانی که دونی کاپیتانی توپ سفید را به کوهلی سپرد، این بازیکن 34 ساله در توییتر اعلام کرد که دونی “همیشه کاپیتان او خواهد بود”.

همچنین اخیراً، کوهلی در پادکست RCB در مورد چگونگی کمک Dhoni به او در طول دوره ای که برای دویدن تلاش می کرد، صحبت کرد. کوهلی فاش کرد که دونی تنها کسی بود که جدا از مربی دوران کودکی و خانواده اش با او تماس گرفت.

جالب اینجاست که در طول این مرحله جدا از آنوشکا، که بزرگترین منبع قدرت برای من بوده است، زیرا او در تمام این مدت با من بوده است و از نزدیک به من نگاه کرده است که چه احساسی داشته ام، چیزهایی که دارم. کوهلی گفت، از آن دسته از چیزهایی که گذشت… تنها کسی که به غیر از مربی دوران کودکی و خانواده ام… واقعاً به من مراجعه کرد، ام اس دونی بود.

او با من تماس گرفت و شما به ندرت می توانید با او تماس بگیرید. اگر در هر روز تصادفی با او تماس بگیرم، 99 درصد او (تلفن) را بر نمی‌دارد، زیرا او فقط به تلفن نگاه نمی‌کند. بنابراین، برای اینکه او به من نزدیک شود … دو بار این اتفاق افتاده است و یکی از چیزهایی که او در پیام به من اشاره کرده بود این بود: “زمانی که از شما انتظار می رود قوی باشید و به عنوان یک فرد قوی به شما نگاه شود. افراد فراموش می‌کنند بپرسند حالت چطور است؟»

“بنابراین، این (سخنان دونی) برای من مهم بود زیرا همیشه به عنوان فردی بسیار با اعتماد به نفس، از نظر ذهنی بسیار قوی، که می تواند هر شرایطی را تحمل کند و راهی پیدا کند و راه را به ما نشان دهد، نگاه می شده است. گاهی اوقات، آنچه متوجه می‌شوید این است که در هر مقطع زمانی از زندگی به‌عنوان یک انسان باید چند قدم به عقب بردارید، درک کنید که چگونه کار می‌کنید، وضعیت رفاه شما چگونه است.»

کوهلی بین سال های 2008 تا 2019 به مدت 11 سال در رختکن هند با دونی اشتراک داشت.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام