کوهلی پس از حذف RCB از IPL 2023 خونسردی خود را از دست می دهد

رویال چلنجرز بنگلور پایانی دلخراش در رقابت‌های IPL 2023 خود داشت زیرا با شکست مقابل گجرات تایتانز در روز یکشنبه آنها را از مسابقات حذف کرد. کاپیتان سابق ویرات کوهلی از این شکست عصبانی به نظر می رسید زیرا تیم یک فصل دیگر را بدون عنوان IPL به پایان رساند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

RCB روز خود را به عنوان مدعی کسب مقام چهارم آغاز کرد زیرا سه تیم از جمله هندی های بمبئی و راجستان رویالز برای ورود به پلی آف مبارزه کردند.

مقالات مرتبط

RCB

RCB vs GT، IPL 2023: رویال چلنجرز بنگلور به مصاف گجرات تایتانز می رود که در آخرین مرحله پلی آف چشم دوخته است.

RCB

IPL 2023، رویال چلنجرز بنگلور در مقابل گجرات تایتانز، نکات مهم: گیل به GT کمک می کند تا RCB را شکست دهد و MI به پلی آف برسد.

پس از اینکه MI در بازی بعد از ظهر سانرایزرز حیدرآباد را شکست داد، تمام چیزی که RCB برای صعود به مرحله پلی آف نیاز داشت، پیروزی بر مدافع عنوان قهرمانی GT بود. بنگلور NRR (نرخ اجرای خالص) بهتری نسبت به MI داشت و یک پیروزی در روز یکشنبه کافی بود.

با این حال، RCB از یک قرن شکست ناپذیر توسط Shubamn Gill مبهوت شد و او به امیدهای آنها پایان داد.

IPL: Gill بهتر از Kohli به عنوان پایان کمپین GT RCB در بنگالورو عمل می کند

با توجه به خوبی شروع شد زیرا ویرات کوهلی موفق شد 101 را از دست ندهد و RCB ابتدا 197/5 را در ضربات خانگی ارسال کرد.

در حالی که RCB باید فکر می کرد که می تواند کارهای کوتاهی از GT بسازد، Shubman Gill ایده های دیگری داشت.

بازکننده یک توپ درجه یک 104 بدون 52 توپ را زد زیرا گجرات تایتانز تعقیب را با پنج توپ باقی مانده به پایان رساند و با شش ویکت مسابقه را برد. ویجی شانکار به خوبی به گیل کمک کرد که 53 گل از 35 گل زد.

ضربه کوبنده حذف به شدت به کوهلی برخورد کرد که در حال پرتاب یک بطری دیده شد که RCB نتوانست از هدف 198 ران دفاع کند. محمد سراج، ضربان‌دار RCB، به‌صورت افسرده روی زمین افتاده بود.

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، پس از حذف تیمش ابراز ناامیدی کرد و از اینکه تیمش در بازی حساس در اوورهای میانی موفق به گرفتن ویکت نشد، ابراز ناامیدی کرد.

“بدیهی است که بسیار ناامید کننده است. ما امشب یک تیم واقعا قوی داریم. اینینگ عالی توسط شومان گیل. در اینینگ دوم چسبندگی زیادی وجود داشت. به نظر من 195-200 نمره خوبی بود. ما به آن ویکت شوبمن نیاز داشتیم. از منظر ضربه‌زنی ما، چهار نفر برتر ما واقعاً به خوبی کمک کردند… ما در طول فصل، به‌ویژه در انتهای اینینگ، چند ران را از دست دادیم. شاید در وسط [overs]، ما آنقدر که دوست داشتیم ویکت نگرفتیم. ما به یک نظم متوسط ​​خوب نیاز داریم و مطمئن شویم که بازی ها را تمام می کنیم. فصل گذشته DK بود، اما این فصل اینطور نبود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام