کوهلی کاپیتان بنگلور در غیاب Faf du Plessis; توییتر واکنش نشان می دهد

طرفداران رویال چلنجرز بنگلور در روز پنجشنبه با غافلگیری مواجه شدند، زیرا ویرات کوهلی در بازی مقابل پنجاب کینگز در IPL 2023 به میدان آمد. کوهلی در حال پر کردن جای کاپیتان معمولی فاف دو پلسیس است زیرا این بازیکن آفریقای جنوبی در حال پرستاری از مصدومیتی است که به آن دچار شده است. در بازی مقابل چنای سوپر کینگز.

در همین حال، PBKS برنده بازی پرتاب شد و تصمیم به میدان گرفت. سام کوران به عنوان کاپیتان پنجاب در غیاب شیخار داوان که از ناحیه کتف آسیب دیده است، ادامه می دهد.

لیام لیوینگستون نیز به پنجاب بازگشته است زیرا او برای اولین بازی خود در این فصل آماده می شود.

کهلی در هنگام بازی گفت: “فاف به طور بالقوه نمی تواند امروز به میدان برود، بنابراین او به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار بازی می کند و با ویشاک تعویض می کند.”

RCB آخرین بازی خود را مقابل CSK شکست داد و در حال حاضر با تنها دو برد از پنج بازی در رده هشتم جدول امتیازی قرار دارد.

ما باید کاری را که می‌خواستیم انجام دهیم، ابتدا می‌کوبیدیم، زمین می‌تواند کند شود، برخی از نشانه‌ها به بازیکنان کمک می‌کند تا به عمق بازی بروند. کهلی اضافه کرد: اگر یک بازی را در یک زمان انجام دهیم، روی بازی خودمان تمرکز کنیم، از موقعیت های بحرانی بهترین استفاده را ببریم، ما تا به حال این کار را در مسابقات انجام نداده ایم.

کوهلی در 140 بازی قبل با 64 برد و 69 باخت کاپیتان RCB بوده است. سه بازی مساوی و چهار بازی بدون نتیجه به پایان رسید.

طرفداران توییتر از بازگشت کوهلی به عنوان کاپیتان RCB خوشحال شدند.

RCB بازی XI: ویرات کوهلی(c)، فاف دو پلسیس، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک، وانیندو هاسارانگا، سویاش پرابهودسای، هارشال پاتل، وین پارنل، محمد سراج

PBKS در حال بازی XI: آتاروا تاید، متیو شورت، هارپریت سینگ باتیا، لیام لیوینگستون، سام کوران، جیتش شارما، شاهرخ خان، هارپریت برار، ناتان الیس، راهول چهار، آرشدیپ سینگ

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام