کیشانا واشنگتن از کانادا مشتاقانه منتظر فرصت WNBA است

این لحظه برای کیشانا واشنگتن غرق شده است.

این بازیکن بومی Pickering، اونت، روز جمعه وارد مینیاپولیس، Minn. شد تا فصل جدیدی در حرفه بسکتبال خود را آغاز کند. واشنگتن که اخیراً کار خود در NCAA را در دانشگاه درکسل به پایان رسانده است، در 14 آوریل قرارداد کمپ آموزشی با مینه سوتا لینکس WNBA امضا کرد.

او اکنون قرار است اولین طعم بازی حرفه ای خود را در روز یکشنبه با شروع اردو تجربه کند.

واشنگتن به Canadian Press گفت: «این بسیار سورئال است. “منظور من این است که [Thursday]، داشتم وسایلم را جمع می کردم و آماده رفتن می شدم. و من هنوز واقعاً آن را احساس نکردم.

“اما بعد به اینجا رسیدم و مثل این بود، “وای، مثل اینکه، تو واقعاً یک حرفه ای هستی. مانند، رسما.” و بعد فقط با دیدن تأسیسات و قدم زدن در داخل و دیدن نام من روی یک کمد، به نوعی به من برخورد کرد.”

واشنگتن پنجمین و آخرین فصل خود را در Drexel به عنوان سومین گلزن برتر کشور با میانگین 27.7 امتیاز در هر بازی به پایان رساند. او به عنوان بهترین بازیکن سال انجمن ورزش های مستعمره انتخاب شد، علاوه بر این که به خاطر تلاش هایش جوایز تیم اول تمام CAA را دریافت کرد.

این گارد پنج فوت هفت کار خود را با 2363 امتیاز به پایان رساند تا بهترین گلزن تاریخ کانادا در تاریخ NCAA، دومین امتیاز در لیست امتیازدهی Drexel و چهارمین امتیاز در لیست امتیازدهی حرفه ای CAA باشد.

علیرغم اینکه سیاهگوش بدون درافت با او تماس گرفت، سرعتی که سیاهگوش پس از پیش نویس 10 آوریل با او تماس گرفت – حدود 15 دقیقه – تفاوتی با فراخوانی واقعی در طول پیش نویس ایجاد نکرد.

واشنگتن گفت: «من نامم را در شب سربازی نشنیدم، اما فوراً با من تماس گرفتند. “بنابراین من هم همین احساس را داشتم، من فقط خوشحالم که آن تماس را دریافت کردم.”

“یک گلزن نخبه”

تلاش برجسته واشنگتن برای درکسل اژدها، علاقه مینه سوتا را در اوایل این فرآیند برانگیخت.

بدیهی است که کیشانا در همان اوایلی که ما به نوعی به آماده سازی درفت خود رسیدیم، از صفحه ما خارج شد [in] کلر دوولیوس، مدیر کل Lynx گفت: اوایل آوریل، یک گلزن نخبه. او فقط یک روش واقعا منحصر به فرد برای گلزنی در تمام سطوح دارد.

ما با برخی از افرادی که (رئیس عملیات بسکتبال و سرمربی تیم) شریل (ریو) در منطقه فیلی می‌شناسند، صحبت کردیم و چیزهای شگفت‌انگیزی در مورد سخت‌کوشی و رقابت‌های او شنیده بود.

زمانی که شما چنین تشنگی دارید که هر کاری را که لازم است انجام دهید تا تیمتان برنده شود، آن دسته از افرادی هستند که ما واقعاً دوست داریم در کمپ حضور داشته باشند، و بدیهی است که او همه آن کادرها را علامت زده است.»

در حالی که توانایی او در گلزنی بیشتر صحبت ها را برای او انجام داده است، واشنگتن مایل است هر کاری که لازم است برای ساخت تیم انجام دهد.

او گفت: “کارهایی را که من در آن مهارت دارم انجام دهم و به کارکنان نشان دهم که چه توانایی هایی دارم.” گلزن سطح بالا اما من هم می‌توانم تسهیل کنم و تقریباً هر کاری که آنها به من نیاز دارند انجام دهم.

“این یک سطح متفاوت از بازی است، بنابراین انتظارات متفاوت خواهد بود، نقش ها متفاوت خواهند بود. بنابراین واقعاً فقط هر چیزی که آنها می گویند را قبول می کنم و تا آنجا که می توانم یاد می گیرم تا اجرا کنم.”

دوولیوس از نگهبان تازه کار سیاهگوش می خواهد که طرز فکر او را حفظ کند.

“من فکر می کنم اگر او تازه وارد شود و همان اخلاق کاری را داشته باشد و آن را داشته باشد [Villanova coach] دنیز دیلون در دوران حضورش در Drexel به شدت از اخلاق کاری کیشانا و ضریب هوشی بالای او تعریف می کرد – و فقط آمدن و تلاش برای بهبود سایر بازیکنان اطرافش، برای او کلیدی خواهد بود.”

در حالی که هیجان حضور در سطح حرفه ای یک چیز است، او به چیز دیگری چشم دوخته است: امکان بازی در خانه در 13 می. اولین بازی WNBA در کانادا.

واشنگتن گفت: “من به تیمی انتخاب شدم که اتفاقاً به کانادا می رود.” «احساس می‌کنم که این به خودی خود یک نعمت است.

“احساس می‌کنم اگر فرصتی برای رفتن به خانه داشته باشم، عالی خواهد بود. خانواده‌ام از قبل بلیت‌هایی برای آن بازی دارند، که به محض اعلام میزبانی کانادا، آن‌ها را خریدند. بنابراین بازی کردن بسیار عالی خواهد بود. در مقابل آنها در سطح حرفه ای.”