کیلی مک کیون استرالیایی رکورد جهان را در ماده کوتاه پشت کرال 200 متر در مسابقات ملی شکست

مسابقات قهرمانی دوره های کوتاه استرالیا به دلیل Covid-19 در سال جاری در قالب مجازی برگزار می شود و شناگران همزمان در سیدنی ، ملبورن ، بریزبن ، پرت و هوبارت به رقابت می پردازند.

کیلی مک کیون استرالیایی رکورد جهان را در ماده کوتاه پشت کرال 200 متر در مسابقات ملی شکست

تصویر نمایندگی رویترز

سیدنی: مقامات روز شنبه گفتند که کیلی مک کیون امیدوار به المپیک یک رکورد جدید در مسابقات قهرمانی کشور استرالیا در 200 متر کرال پشت ثبت کرد.

این نوجوان با یک تاول 1: 58.94 دقیقه توانست کاتینکا هوسزو مجارستانی را که در سال 2014 1: 59.23 بود شکست دهد.

مک کیون گفت: “دوره کوتاه مدت چیزی است که ما اغلب به آن نمی رسیم ، بنابراین من هیجان زده شدم که می دیدم پس از یک تمرین خوب امسال می توانم چه چیزی را ارائه دهم.”

“من به سراغ هم تیمی هایم و مربی ام رفتم و آنها گفتند ،” شما فقط یک رکورد جهانی گرفتید ، و من مثل چه بودم؟ ” در واقع تا چند دقیقه بعد نمی دانستم. “

مسابقات قهرمانی دوره های کوتاه مدت استرالیا امسال به صورت مجازی در حال برگزاری است کووید -19 ، در حالی که شناگران همزمان در سیدنی ، ملبورن ، بریزبن ، پرث و هوبارت به رقابت می پرداختند.

این عناوین از روز پنجشنبه آغاز شد ، مک کون عصر جمعه رکورد خود را در بریزبن ثبت کرد ، اگرچه شنای استرالیا فقط نتیجه شنبه را توییت کرد.

این بازیکن 19 ساله برای تیم المپیک استرالیا برای حضور در توکیو در سال آینده بسیار قدرتمند است ، زیرا در مسابقات قهرمانی جهان در سال گذشته در کره جنوبی در 200 متر کرال پشت نقره گرفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.