گامبیا بخاطر ردیف فرودگاه جریمه شد ، گابن برای تصاویر پیر-امریک اوبامیانگ مجازات شد

کاپیتان گابونی Pierre-Emerick Aubameyang به دلیل ارسال عکس از هم تیمی های خود که مجبور به خوابیدن روی زمین شدند در حالی که فدراسیون گابن 10 هزار دلار جریمه شد ، تحریم شد.

گامبیا بخاطر ردیف فرودگاه جریمه شد ، گابن برای تصاویر پیر-امریک اوبامیانگ مجازات شد

تصویر پرونده پیر-امریک اوبامیانگ بازیکن آرسنال. AP

لیبرویل: کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) اعلام کرد فدراسیون فوتبال گامبیا پس از بازداشت تیم گابن در فرودگاه بیش از 5 ساعت در آستانه مسابقات مقدماتی جام ملت های آفریقا ، یک میلیون و 100 هزار دلار (83000 یورو) جریمه شد.

در یک چرخش دیگر ، کاپیتان گابونی و ستاره آرسنال پیر امریک اوبامیانگ به دلیل ارسال عکس از هم تیمی های خود که مجبور به خوابیدن روی زمین شدند ، تحریم شد.

در بیانیه ای آمده است که فدراسیون گابن پس از “انتشار علنی و تحقیرآمیز توهین آمیز و تضعیف کننده افتخار و وجهه کنفدراسیون فوتبال آفریقا” توسط اوبامیانگ 10 هزار دلار جریمه شد.

اوبامیانگ از CAF خواسته بود “مسئولیت های خود را بپذیرد”.

وی در شبکه های اجتماعی نوشت: “کار خوب CAF ، گویی که به دهه 1990 بازگشتیم.”

گامبیا گفت بازدید کنندگان از این کار پیروی نکردند ویروس کرونا مقررات بهداشتی مربوط به زمانی که ماه گذشته برای بازی وارد شدند.

گابن در این دیدار 2-1 شکست خورد.

پیر آلن مونگوئنگوی ، رئیس فدراسیون فوتبال گابن به گفت: “ما از تصمیمات گرفته شده شوکه شده ایم.” خبرگزاری فرانسه.

“به جای تصمیم گیری ورزشی ، کمیته فقط یک تصمیم مالی گرفت. این در حد وظیفه نبود.”

گابون گفت که آنها از این تصمیم تجدید نظر خواهی می کنند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.