گامبیر پاسخ می‌دهد که ناوین یک حفاری ظریف دیگر در کوهلی دارد

به نظر می‌رسد نوین الحق، نوین الحق، نوین الحق، سوپر غول‌های لاکنو (LSG) حال و حوصله‌ای ندارد که بگذارد گذشته‌های گذشته بگذرد. مبادله شدید بین او و ویرات کوهلی (RCB) رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در جریان درگیری آنها در 1 مه، به یک مسابقه زشت بین کاپیتان سابق بنگلور و مربی LSG گوتام گامبیر منجر شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

پس از رد و بدل شدن کلمات بین کوهلی و حق در طول مسابقه، آمیت میشرا از LSG و داوران برای آرام کردن اوضاع وارد صحنه شدند. با این حال، تنش به همین جا ختم نشد. بعد از بازی، زمانی که بازیکنان دو طرف در حال انجام دست دادن مرسوم بعد از بازی بودند، کهلی و نوین صحبت های دیگری را مطرح کردند.

IPL 2023: Virat Kohli و Gautam Gambhir به دلیل مشاجره لفظی زشت پس از LSG در مقابل RCB جریمه شدند

نوین الحق به ویرات کهلی پاسخ می دهد: “شما آنچه را که لیاقتش را دارید دریافت می کنید…”

کایل مایرز از LSG سعی کرد با کوهلی صحبت کند، اما گامبیر او را کنار زد و سپس با کوهلی صحبت کرد.

یک روز بعد، هر سه پیام‌های رمزآلود در اینستاگرام منتشر کردند. نوین پست کرد: “شما آنچه را که لیاقتش را دارید به دست می آورید که باید باشد و اینطور پیش می رود”. در همین حال، کهلی پست کرد: «هر چیزی که می شنویم یک عقیده است، نه یک واقعیت. هر چیزی که می بینیم یک چشم انداز است، نه حقیقت.»

Lucknow Super Giants با اشاره به فیگورهای بولینگ و ورزش ناوین که یک پاپ زیرنویس در علاقه مندان به تناسب اندام کوهلی است، زنگ زد.

او می‌نویسد: «نه جرات، نه ورزشگاه، پیس من اسپین خیلا د، جاب من کاره (نه می‌ترسم و نه باشگاه می‌روم، اما می‌توانم کاری کنم که خمیر هر زمان که بخواهم در بولینگ سریع بچرخد).

در روز شنبه، او به طور غیرمستقیم در تصویری با گامبیر به کوهلی پرداخت. با مردم طوری صحبت کن که دوست داری با تو #با ?? صحبت کنند.»

Gambhir نیز با یک نظر به آن پیوست. “آنی که هستی باش!! “هرگز تغییر نکن.”

در پی این جنجال‌ها، کوهلی و گامبیر 100 درصد از دستمزد مسابقه خود را جریمه کردند و نوین الحق 50 درصد از درآمد خود را به زمین پرداخت.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام