گاواسکار می گوید ریتم موهیت در دو توپ آخر فینال IPL شکسته شد

دوندگی خارق‌العاده موهیت شارما در IPL 2023 با ضربه‌های 6 و 4 به این بازیکن کهنه‌کار در دو تحویل آخر فینال به پایان رسید و در نتیجه جام از چنگ گجرات تایتانز خارج شد و در دستان سوپر کینگز چنای افتاد. .

شارما تا دو تحویل آخر تعقیب و گریز کوتاه 15 اور، طلسم فوق العاده ای را انجام می داد. دریانورد کهنه کار در اولین بازی خود از شر Ajinkya Rahane خلاص شد و در دومین بازی خود Ambati Rayudu و MS Dhoni را در تحویل متوالی اخراج کرد. او سپس تنها سه دوش در چهار توپ را پس از اینکه وظیفه داشت مانع از به ثمر رساندن 13 گل چنای در فینال اوور شود، واگذار کرد.

بخوانید | Jadeja عشق ارتش زرد را دوباره به دست می‌آورد در حالی که فیلم پرفروش IPL 2023 به پایان می‌رسد.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: CSK بعد از شکست دادن GT در فینال میخکوب کننده عنوان پنجم را به دست آورد

IPL

فینال CSK vs GT IPL 2023 برای اولین بار در 16 سال گذشته به تعویق افتاد.

با این حال، نقص در تمرکز باعث شد که دریانورد توسط راویندرا جادجا تنبیه شود، او CSK را به شکلی دراماتیک از خط عبور داد تا پنجمین عنوان قهرمانی خود را در 10 فینال به دست آورد.

در واکنش به اوج مسابقه، کاپیتان سابق هند و سونیل گاواسکار بزرگ، ریتم و تمرکز موهیت را به هم ریخته است، زیرا بولر قبل از انجام هر یک از دو بازی آخر، یک مکالمه طولانی یا یک استراحت طولانی داشته است، که تأثیر نامطلوبی داشت. در مورد ثروت گجرات

او اولین زایمان 3-4 را کاملاً عالی انجام داده بود. سپس به دلیل عجیبی مقداری آب برای او فرستادند. در وسط اوور مقداری نوشیدنی برایش فرستادند. سپس هاردیک پاندیا آمد و با او صحبت کرد. می‌دانی وقتی توپ‌بازی در آن ریتم است و از نظر ذهنی هم آنجاست، هیچ‌کس نباید چیزی به او می‌گفت.

“شاید از راه دور، آنها فقط می توانستند بگویند “خوب کاسه”. رفتن به سمت آنها، صحبت کردن با او – فکر نمی کنم این کار درستی بود زیرا ناگهان او به اینجا و آنجا نگاه می کرد. تا آن زمان، او متمرکز بود و فکر نمی‌کنم کاری که آنها انجام دادند ایده درستی بود. چون بعد از آن او برای دویدن رفت.

بخوانید | بررسی فصل GT: گیل، بولر برجسته است، اما شکاف شماره 3 تایتان ها را خالی از لطف نمی کند

با این حال، انفجار سه ویکت موهیت باعث شد که او با هم تیمی اش، رشید خان، در لیست ویکت گیران با 27 اسکالپ به پایان برسد، هرچند که موهیت به دلیل میانگین و اقتصاد برتر از رشید در جایگاه دوم قرار گرفت. GT در فصل شانزدهم بر چارت بولینگ مسلط شد و محمد شامی، متخصص پاورپلی، در صدر قرار گرفت و کلاه بنفش را با 28 ویکت در 17 بازی برنده شد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام