گجرات، جایگاه چشم چنای در فینال

پیش نمایش GT vs CSK Qualifier 1: مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در مرحله مقدماتی 1 در حالی که بازی های پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه MA Chidambaram در چنای برگزار می شود، چهار بار برنده چنای سوپر کینگز می شود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

GT و CSK، دو تیمی که در افتتاحیه مسابقات در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد در 31 مارس به مصاف هم رفتند، به ترتیب با 20 و 17 امتیاز در دو جایگاه برتر قرار گرفتند و تایتان ها برای دومین فصل متوالی از زمان حضور در صدر جدول قرار گرفتند. اولین حضور آنها در سال گذشته همراه با غول های بزرگ لاکنو (LSG).

CSK با LSG در 17 امتیاز مساوی بود، با توجه به اینکه بازی بین این دو در ورزشگاه اکانا در لاکنو در اوایل این ماه بسیار زیاد بود، اما به دلیل نرخ خالص دوندگی برتر خود در جدول به پایان رسید.

تا جایی که رکورد رودرروی دو تیم در حال حاضر 3-0 به سود گجرات است. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا یک هت تریک از تعقیب و گریز را در برابر ام اس دهنی و کو انجام داده است – فصل گذشته با سه ویکت و هفت ویکت پیروز شده است. در اولین بازی از دوره شانزدهم، گجرات موفق شد هدف 179 ران تعیین شده توسط چنای را با پنج ویکت و 4 تحویل در اختیار تعقیب کند.

در حالی که برنده این مسابقه مستقیماً به فینال می رود که یکشنبه این هفته در استادیوم نارندرا مودی برگزار می شود، بازنده شانس دیگری برای رسیدن به فینال خواهد داشت زیرا آنها در مقابل برنده المیناتور بین LSG و هندی های بمبئی قرار می گیرند که برگزار می شود. در روز چهارشنبه 24 اردیبهشت.

جوخه ها:

چنای سوپر کینگز: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه، امباتی رایودو، شیوام دوبه، معین علی، راویندرا جادجا، ام اس دونی (و/ج)، دیپاک چهار، توشار دشپاند، ماهیش تیکشانا، ماتیشا پاتیرانا، میچل سانتنر شاپاتی، سابهر ، آکاش سینگ، سیساندا ماگالا، دواین پرتوریوس، بن استوکس، آجی جاداو ماندال، پراشانت سولانکی، سیمرجیت سینگ، آر اس هانگرگکار، باگات وارما، نیشانت سیندو

تایتان های گجرات: Shubman Gill، Wriddhiman Saha(w)، Hardik Pandya(c)، Dasun Shanaka، David Miller، Rahul Tewatia، Rashid Khan، Mohit Sharma، نور احمد، Mohammed Shami، Yash Dayal، Vijay Shankar، Srikar Bharat، Shivam Mavisan، Ravisriniva سای کیشور، آبیناو منوهار، اودین اسمیت، آلزاری جوزف، متیو وید، دارشان نالکانده، اورویل پاتل، سای سودارسان، جایانت یاداو، پرادیپ سانگوان.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام