“گرسنگی او برای دویدن هرگز نمی میرد”

IPL 2023: Sreesanth از وارنر حمایت می کند تا منتقدانش را ساکت کند و می گوید

دیوید وارنر به خاطر ضربه زدن آتشین خود شناخته شده است، اما در IPL 2023 چنین نبود. AP

دیوید وارنر، پایتخت دهلی، در IPL 2023 تنها در چهار مسابقه، 209 دوش را به ثمر رسانده است، اما این دوها با نرخ ضربه 114.84 بوده است. در حالی که میزان ضربات او به یک نگرانی برای تیم تبدیل شده است، S Sreesanth بازیکن سابق تیم هند از کریکت باز استرالیایی حمایت کرده است تا با خفاش خوب عمل کند و منتقدانش را ساکت کند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

Sreesanth که در برنامه زنده کریکت Star Sports صحبت می کرد، گفت: «گرسنگی برای دویدن هرگز برای دیوید وارنر از بین نمی رود. او یک استرالیایی معمولی است که همیشه مصمم به تسلط بر زمین کریکت است. من از بولینگ با او لذت بردم، زیرا او یکی از سخت‌ترین بازیکنانی است که می‌توان با او بازی کرد.»

وارنر این فرصت را خواهد داشت تا زمانی که دی سی روز شنبه به مصاف رویال چلنجرز بنگلور برود، به حالت همیشگی خود بازگردد. RCB در دو بازی اخیر خود شکست خورده است اما ویرات کوهلی کاپیتان سابق خود را در فرم بالایی دارد.

RCB در مقابل DC: پیش نمایش، رودررو، پخش زنده

ضربه زدن کوهلی با نیت مثبت در این فصل برای این فرنچایز مثبت است. سونیل گاواسکار، بازیکن سابق کریکت هند معتقد است که شانس RCB برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر در IPL 2023 را افزایش می دهد.

سونیل گاواسکار که در برنامه زنده کریکت Star Sports صحبت می کرد، گفت: «ادعای امسال RCB در مورد Virat Kohli است. اگر او در هر بازی خوب بازی کند، شانس برنده شدن RCB افزایش می یابد. ویرات یکی از بزرگ‌ترین سوپراستارهاست و نه تنها RCB، بلکه هواداران هر تیمی می‌خواهند دویدن‌ها را از چوبش ببینند.”

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام