گفته می شود که سانز کریس پاول را برای تقسیم دادگاه با هم ستاره های همکار بوکر به دست آورد

گارد کریس پاول از اوکلاهما سیتی تندر به فونیکس سانز مبادله می شود ، جایی که او در کنار یکی از پویاترین گلزنان جوان لیگ در همه ستاره های هم دیوین بوکر بازی می کند ، یک فرد مطلع از شرایط روز دوشنبه گفت.

تندر در حال خرید ریکی روبیو ، کلی اوبر ، جالن لکه ، تای جروم و یک انتخاب دور اول است که زمانی بین 2022 و 2025 منتقل می شود ، گفت شخصی که به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کرده است زیرا تجارت انجام نشده است نهایی لیگ.

روبیو با انتشار یک توئیت به اخبار تجاری واکنش نشان داد: “… چه کسب و کاری” ، او نوشت.

این یک جهش بزرگ برای سانز است ، که در تلاش حریف ، اما بی فایده ، برای صعود به مرحله پلی آف ، 8-0 در داخل حباب راه اندازی مجدد NBA در دنیای والت دیزنی قرار گرفت. پل برای این فصل حدود 41 میلیون دلار آمریکا بدهکار است و برای فصل آینده 44 میلیون دلار گزینه بازیکن دارد ، که این برای مانع دیگر تیم هایی که تابستان گذشته قصد داشتند او را خریداری کنند مانع بود.

با این حال ، خورشیدها ارزش این خطر را ارزیابی کردند. آنها از زمان حضور در فینال کنفرانس غرب در سال 2010 به پلی آف نرسیده اند.

ESPN و The Athletic ابتدا جزئیات تجارت را گزارش دادند.

دوباره با مربی مونتی ویلیامز پیوست

پائول برای 10مین بار در فصل گذشته ستاره ای تمام ستاره بود و با میانگین 17.6 امتیاز و 6.7 پاس گل. ققنوس در کمتر از چهار سال چهارمین تیم او می شود. او در طول فصل 17-2016 با لس آنجلس کلیپرز بود ، سپس دو سال را در هوستون گذراند ، سپس سال گذشته پس از کسب به عنوان بخشی از تجارت که راسل وستبروک را به راکت فرستاد ، سال گذشته با تندر خریداری شد.

پاول همچنین رئیس انجمن ملی بازیکنان بسکتبال است. تجارت او را با مربی Suns مونتی ویلیامز متحد می کند. پل در 11-11-2010 در حالی که ویلیامز در اولین فصل مربیگری خود در نیواورلئان هورنتس بود برای ویلیامز بازی می کرد.

پل هفته گذشته هنگامی که در مورد حضور در مجموعه سخنرانان Time100 در مورد شایعات تجاری سال شد ، گفت: “مرد ، من 35 ساله هستم و هنوز هم هر روز فرصتی برای بازی بسکتبال پیدا می کنم و می گویم این شیوه زندگی من است.” “این به خودی خود دیوانه است ، بنابراین بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد ، آماده خواهم شد.”

اوبر در فصل گذشته به طور متوسط ​​18،7 امتیاز بالاترین سطح شغلی را کسب کرد. روبیو وارد دهمین دوره NBA خود می شود و همچنین در تیمبرولوز و جاز بازی کرده است. او قبل از فصل گذشته قراردادی سه ساله با 51 میلیون دلار با سانز امضا کرد و به طور میانگین 13 امتیاز و 8.8 پاس گل در هر بازی با ققنوس داشت.

جروم فصل گذشته 24 کل انتخاب ویرجینیا بود و در 31 بازی به عنوان یک تازه کار با میانگین امتیاز 3.3 به میدان رفت. لکه فصل گذشته در پنج بازی به میدان رفت.