گیل به رکورد کوهلی و سایر آمارهای GT vs MI Qualifier 2 نزدیک شد.

شوبمن گیل در حالی که گجرات تایتانز (GT) به فینال لیگ برتر هند در سال 2023 (IPL) هجوم آورد، پس از شکست دادن 62 ران هندی‌های بمبئی (MI) در Qualifier 2 در احمدآباد در روز جمعه، سومین دوره خود را در چهار بازی شکست داد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

گیل حمله MI را با یک ضربه 129 از 60 تحویل، تکه تکه کرد و در طول اقامت خود در کریس در استادیوم نارندرا مودی، 10 شش و هفت چهار را شکست. ضربه غالب او GT را که در اولین حضورش در فصل گذشته قهرمان شده بود، پس از دعوت شدن به خفاش توسط کاپیتان MI، روهیت شارما، به 233/3 رساند.

مقالات مرتبط

GT

آرون فینچ می گوید: GT vs MI IPL 2023 Qualifier 2: گجرات تایتانز تیمی قدرتمند برای شکست دادن است

GT

GT vs MI IPL 2023 Qualifier 2: رو در رو، محل برگزاری، زمان بندی مسابقات، گزارش آب و هوا، پخش زنده – همه آنچه که باید بدانید

بخوانید | شوبمن گیل در Qualifier 2 امتیاز 129 را در برابر MI به عنوان بهترین ضربه IPL خود می گیرد.

بمبئی سپس از همان ابتدای تعقیب و گریز تحت فشار قرار گرفت و کاپیتان روهیت و بازیکن ایمپکت، نهال وادهرا، امتیازات تک رقمی را ترک کردند. سه نفر از تیلاک ورما (43)، سوریاکومار یاداو (61) و کامرون گرین (30) برای مدت کوتاهی تعقیب بمبئی را با مشارکت های تهاجمی دوباره زنده کردند، اما هیچ یک از آنها نتوانستند ضربه های خود را به نوعی ضربه بزرگ تبدیل کنند که گیل در اوایل روز ایجاد کرده بود. و بازی را عمیق تر کنید.

اخراج سوریا توسط موهیت شارما نقطه عطفی بود و این دریانورد 34 ساله بعداً از بین تیم‌های باقی‌مانده MI عبور کرد و بهترین اورهای محدود دوران حرفه‌ای خود را 5/10 به دست آورد، زیرا بمبئی 171 در 18.2 بازی کرد. در پاسخ

بخوانید | گیل توسط کوهلی، ABD پس از تاول زدن 129 در برابر MI در مقدماتی 2 مورد استقبال قرار گرفت.

در طول مسیر، چندین نقطه عطف به دست آمد و رکوردهایی شکسته شد که در زیر با جزئیات بیشتری به آنها نگاه می کنیم:

– شوبمن گیل با ناک 129 گلزن برتر این فصل شد و از مجموع 730 دوش فاف دو پلسیس کاپیتان RCB گذشت. آمار فعلی گیل 851 دوش از 16 بازی است.

– گیل همچنین در فهرست بیشترین دوندگی‌هایی که در یک فصل IPL به ثمر رسانده است، سوم است و پشت سر ویرات کوهلی (973 در سال 2016) از RCB و جاس باتلر (RR در سال 2022) قرار دارد. گیل اگر بخواهد رکورد تاریخ را بشکند باید در فینال مقابل CSK 123 یا بیشتر گل بزند.

– این همه چیزی نیست که رکوردهای شاه کوهلی را بشکند. گیل همچنین رکورد کاپیتان سابق هند و RCB را برای بیشترین دویدن در چهار دوره متوالی IPL شکست. گیل در چهار بازی اخیر خود 376 عدد جمع آوری کرده است در حالی که کوهلی در سال 2016 موفق به کسب 351 عدد شده است.

— گیلز 129 دومین امتیاز انفرادی برتر یک هندی در IPL است. بازکن GT تنها سه تا از رکوردی که در حال حاضر متعلق به KL Rahul است (132 برای PBKS در مقابل RCB در سال 2020) فاصله داشت.

— گجرات تایتانز در حال حاضر دارای رکورد صددرصدی در صدر جدول امتیازات و رسیدن به فینال IPL است و در اولین بازی فصل گذشته نیز این کار را انجام داده است.

– روند بد روهیت شارما کاپیتان MI در پلی آف IPL پس از اخراج 8 توپ از 7 توپ ادامه یافت و تعداد او را به 316 دوش با میانگین 15 رساند.

– موهیت شارما با برد 5/10 خود در مسابقه، تنها دومین بازیکن توپ زنی در تاریخ IPL شد که در بازی های پلی آف پنج برنده را جمع آوری می کند. آکاش مادوال از MI اولین نفری بود که به این موفقیت دست یافت و تنها دو روز پیش با برد 5/5 مقابل LSG در Eliminator به آن دست یافت.

– موهیت همچنین در این فرآیند، پنج فور دختر خود را در کریکت اورهای محدود جمع آوری کرد.

— محمد شامی از رکورد ترنت بولت برای بیشترین ویکت های پاورپلی در یک فصل IPL گذشت. شامی روهیت و وادهرا را اخراج کرد تا تعداد او را به 17 برساند و از 16 بولت برای MI در سال 2020 گذشت.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام