یاشاسوی جیسوال آن را به سطح بعدی رسانده است: روهیت شارما

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، یاشاسوی جیسوال، بازکننده بازی راجستان رویالز را پس از انتقاد شدید از اولین قرن خود در لیگ برتر هند (IPL) در روز یکشنبه، تمجید کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

جیسوال در طول بازی خانگی MI مقابل RR – که اتفاقا هزارمین مسابقه در IPL بود – ورزشگاه وانکهده را با 16 چهار و هشت شش تایی روشن کرد و تنها در 53 تحویل، امتیاز سه رقمی را به ارمغان آورد. او در نهایت به دلیل 62 توپ 124 – بالاترین امتیاز انفرادی فصل تا کنون – اخراج شد و به تنهایی به راجستان کمک کرد تا امتیاز 212/7 را روی تخته ثبت کند.

IPL 2023: Wankhede شاهد مراسم ویژه برای جشن هزارمین مسابقه قبل از درگیری MI-RR است.

IPL 2023: مارک بوچر مربی MI قبل از درگیری RR می گوید روهیت هنوز درخواست استراحت نکرده است.

با این حال، ضربه سوزان بمبئیکار بیهوده بود زیرا MI به لطف هت تریک شش تایی تیم دیوید در مقابل بولینگ جیسون هولدر در فینال اوور، با سه توپ در حال تعقیب هدف بود.

سال گذشته او را تماشا کردم، او آن را به سطح بعدی رساند. از او پرسیدم که از کجا نیرو گرفتی. روهیت که روز دوشنبه تولد 35 سالگی خود را جشن گرفت، در مراسم معرفی پس از بازی گفت: او گفت که به باشگاه می رود، این برای او، هند و آر آر.

جیسوال که علیرغم اینکه RR در تیم بازنده قرار گرفت، جایزه بهترین بازیکن مسابقه را از آن خود کرد، همچنین بر حفظ سبک زندگی مناسب تاکید کرد.

زمانی که قرن خود را کامل کردم، نمی دانستم که آیا توپ به سمت مرز می رود یا خیر. پس برای همه چیز خدا را شکر کردم. این نقطه برجسته بود. چنین روزهایی قطعا ممکن است رخ دهد. من می‌خواهم روی فرآیند تمرکز کنم و سخت کار کنم، و این باور را داشته باشم. من مثبت اندیش بوده ام و سبک زندگی خوب و مناسبی را حفظ کرده ام که کمک می کند.» جیسوال پس از بازی گفت.

در حالی که دیوید با 45 شکست‌ناپذیر توپ را به پایان رساند، این سوریاکومار یاداو بود که بمبئی را پس از شروعی متزلزل به پاهای خود بازگرداند و آنها را در تعقیب و گریز با 55 توپ 29 زنده نگه داشت و در نهایت به لطف یک ضربه درخشان توسط Sandeep اخراج شد. شارما.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام