یوفا ممنوعیت مادام العمر رسمی باشگاه قره باغ را از فوتبال به دلیل “رفتار نژادپرستانه” در شبکه های اجتماعی تحویل داد

نورلان ابراهیم اف در هنگام درگیری بین آذربایجان و ارمنستان که در ماه سپتامبر بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی شعله ور شد ، این نظرات را که ظاهراً در مورد ارامنه بوده و به فوتبال ارتباط ندارند ، نوشت.

یوفا ممنوعیت مادام العمر رسمی باشگاه قره باغ را از فوتبال به دلیل

تصویر نمایندگی رویترز

نیون: یوفا روز پنجشنبه یک مقام باشگاهی از آذربایجان را به دلیل “رفتار نژادپرستانه” مادام العمر از فوتبال منع کرد پس از ارسال نظرات در شبکه های اجتماعی.

نورلان ابراهیموف در هنگام درگیری بین آذربایجان و ارمنستان که در ماه سپتامبر بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی شعله ور شد ، نظرات خود را که ظاهراً در مورد ارامنه بوده و به فوتبال ارتباط ندارند ، نوشت.

یوفا ، که جزئیاتی در مورد این اظهارنظرها ارائه نداد ، گفت كه از فیفا می خواهد محرومیت را علیه ابراهیموف ، كه به عنوان مسئول مطبوعاتی در باشگاه قره باغ لیگ اروپا فعالیت می كرد ، تمدید كند.

قره باغ همچنین توسط هیئت انتظامی یوفا 100000 یورو (119000 دلار) جریمه شد ، كه اتهامات “رفتار نژادپرستانه” و حادثه ای “از نوع غیر ورزشی” را در مورد باشگاه و كارمند آنها اثبات كرد.

فدراسیون فوتبال ارمنستان از یوفا خواسته بود تا قره باغ را از لیگ اروپا به خاطر اظهارات ابراهیموف حذف کند.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.